Zwycięzcy konkursu Golden Arrow 2016

dodano: 
30.06.2016
komentarzy: 
0

Gala Konkursu Marketingu Bezpośredniego odbyła się już po raz jedenasty. W tegorocznej edycji przyznano 16 statuetek oraz 34 wyróżnienia. Jury pracowało pod przewodnictwem Dariusza Maciołka, dyrektora marketingu PGE Polska Grupa Energetyczna SA. Poznaliśmy również zwycięzców agencji interaktywnych i marketingu zintegrowanego. Podczas gali wręczono również nagrody agencjom eventowym oraz została przyznana nagroda specjalna ufundowana przez Pocztę Polską.

W kategorii Wysyłka bezpośrednia BtoB agencja United Partners otrzymała statuetkę za pracę „Casanova w Starej Hawanie”. Najlepszym programem lojalnościowym BtoC okazał się IKEA Family przygotowany przez Loyalty Point. W kategorii Promocja sprzedaży BtoC triumfowała praca Leo Burnett dla Vision Express „Wielkie Badanie Wzroku”. Projekt H&M Loves Music Warsaw agencji Endorfina Events dostał Golden Arrow w kategorii Experiential marketing - event marketing, a w kategorii Experiential marketing - field marketing Loyalty Point, Mediacom, BBDO Warszawa triumfowały z pracą dla Mars Polska „Przesyłka do łapek własnych". Polymus za pracę „wyrzucone.pl" dostał statuetkę w kategorii Experiential marketing – pozostałe formy.

„The Division News” dla Ubisoft to praca Mindshare Polska nagrodzona Golden Arrow jako Digital marketing - kampania internetowa. W kategorii Digital marketing - social media agencja VML Poland wygrała statuetkę za projekt „Są lepsze sposoby na zdobycie 6GB” dla Orange Polska. Mobiem i Vizeum Polska nagrodzono za pracę The Walking Dead! dla Fox Networks (kategoria Digital marketing - marketing mobilny). Z kolei AdCookie i VR Global dostały statuetkę za „Innowacyjny marketing nieruchomości” dla Domar Development w kategorii Digital marketing - innowacja internetowa, Praca VML Poland dla Ministerstwo Zdrowia „Jak działa zdrowy człowiek” otrzymała nagrodę w kategorii Digital marketing - wideo.

Z kolei w kategorii Kampania zintegrowana BtoC triumfowali „Młodzi Bogowie” dla Prudentiala przygotowani przez BBDO Warszawa i Starcom. Projekt Podwórko Nivea autorstwa Lubię To – Linked by Isobar i MEC otrzymał Golden Arrow w kategorii CSR. Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Posterscope Polska w kategorii Non profit uhonorowano za projekt „Znani Zaginieni” dla Fundacji Itaka. W kategorii Design IQ Marketing dostała statuetkę za projekt „Ostoya Vodka. Odetchnij”. Agencja Plej wygrała w kategorii Open z pracę H&M Sport WF-Reaktywacja. W tym roku jury nie przyznało nagrody Grand Prix.

Konkurs organizowany jest pod egidą „Media & Marketing Polska” we współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Marketingu SMB. Sponsorem tegorocznej edycji konkursu był PKN Orlen S.A., natomiast partnerem głównym Poczta Polska. PRoto było patronem medialnym wydarzenia.

Więcej informacji na stronie

Fot. Daniel Miśko / Miśko Collcetive / www.danielmisko.pl

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin