.

AD REM - Klaudia, Adrian

dodano: 
27.11.2015

Rodzaj:

case'y firm

Firma:

Bartosz Kruhlik dla Stowarzyszenia Profilaktyki i Resocjalizacji "AD REM"

Tytuł:
AD REM - Klaudia, Adrian

Autor:
Bartosz Kruhlik dla Stowarzyszenia Profilaktyki i Resocjalizacji "AD REM"

Opis celu kampanii
Kampania ma na celu w przewrotny sposób zwrócić uwagę, na problem dzieci i młodzieży nieprzystosowanych społecznie, a także naświetlić działalność mało znanego, łódzkiego Stowarzyszenia Profilaktyki i Resocjalizacji "AD REM".

Grupa docelowa
Młodzież oraz dorośli.

Strategia
1) Na los każdego młodego człowieka wpływa szereg niezależnych od niego czynników jak choćby rodzina czy środowisko w jakim się wychowuje. Młodzież i dzieci nieprzystosowani społecznie, pochodzący często z trudnych rodzin, pozostawieni sami sobie, często dokonują niewłaściwych wyborów. W moim spocie problem ten symbolizuje "koło fortuny".

2) Pytanie na początku spotu skierowane wprost do odbiorcy "KIM WOLISZ BYĆ" oraz główny bohater (osoba w młodym wieku) sugerują że spot jest adresowany do młodzieży. Jednak może być on tak samo odczytany przez osoby dorosłe, które oglądają ten spot z innej perspektywy, i które mają realny wpływ na los dzieci i młodzieży.

3) Spot dla stowarzyszenia "AD REM" to jednocześnie prostota formy i nowoczesność przekazu. Jest on swego rodzaju grą, angażującą widza już od pierwszej sekundy. Widz najpierw zajmuje wygodną, bezpieczną pozycję, by na koniec w przewrotny sposób zrozumieć, że w życiu nie ma prostych rozwiązań.

Opis przebiegu kampanii
Pomysł - Spotkanie z klientem/dyrekcją stowarzyszenia - Scenariusz - Realizacja zdjęć - Postprodukcja - Udostępnienie w social mediach

Udostępnienie odbyło się na początku grudnia 2014.

Wykorzystanie narzędzi komunikacji
Social Media - Youtube, Vimeo, Facebook, Twitter.

Efektywność
1. (Nie przeprowadzono badań)
2. Kilka tysięcy wyświetleń w serwisach internetowych.
3. Publikacja w serwisach: kampaniespołeczne.pl, robmydobrze.pl, informacja i opis kampanii na stronie szkoły filmowej w Łodzi.
4. Kampania zrealizowana non profit.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin