.

Każdy stopień ma znaczenie

dodano: 
17.05.2013

Rodzaj:

case'y firm

Tytuł:

Każdy stopień ma znaczenie

Autor:

Firma Danfoss oraz agencja Ciszewski MSL

Cel

Kampania miała na celu uświadomienie Polakom, jakie znaczenie dla środowiska oraz zdrowia ma odpowiednia regulacja temperatury w domu. Organizatorzy postanowili dotrzeć z przekazem kampanii poprzez edukację społeczeństwa nt. temperatury najbardziej optymalnej dla zdrowego i ekologicznego trybu życia.

Głównym celem akcji edukacyjnej było przekonanie Polaków do bardziej efektywnego zarządzania ciepłem w swoim domu, co ma znaczenie dla poprawy samopoczucia i komfortu życia, obniżenia wydatków za ogrzewanie, a także przyczynia się do ograniczenia emisji gazów cieplarnianych.

Podjęte działania

Komunikacja projektu w mediach została oparta na wynikach badania opinii publicznej, zrealizowanego na zlecenie firmy Danfoss przez instytut SMG/KRC. Celem tego projektu było zbadanie wiedzy Polaków m. in. nt. znaczenia, jakie ma odpowiednie regulowanie temperatury w pomieszczeniach dla zdrowego trybu życia oraz wpływu na ochronę środowiska naturalnego.

W ramach kampanii przygotowany został również film edukacyjny, który skierowany został do mediów wraz z materiałami prasowymi. Film zawiera spontaniczne wypowiedzi Polaków nt. regulowania temperatury i oszczędzania energii, uzyskane w wyniku sondy ulicznej, a także komentarze polityków: Janusza Piechocińskiego, Małgorzaty Kidawy-Błońskiej oraz Pawła Poncyliusza.

Podsumowanie projektu

Kampania trwała trzy miesiące (październik - grudzień 2011 r.). Komunikacja została zróżnicowana pod kątem dotarcia do konkretnych grup odbiorców. Dzięki temu w mediach drukowanych i online ukazało się ponad 100 publikacji, w tym w prasie ogólnopolskiej i lifestylowej, a także na portalach o tematyce biznesowej, ekologicznej, kobiecej, parentingowej, zdrowotnej oraz na stronach branżowych.

Kampanii „Każdy stopień ma znaczenie” poświęcono również ponad 1,5 godziny czasu antenowego w wiodących stacjach radiowych, takich jak Polskie Radio Trójka, czy Tok FM. Organizatorzy akcji pojawili się także w porannym programie telewizyjnym „Pytanie na śniadanie” oraz w TV biznes, wypowiadając się na temat efektywnego zarządzania ciepłem i oszczędzania kosztów ogrzewania.

Ciszewski MSL przeprowadził działania komunikacyjne mające na celu dotarcie z tematem do mediów zdrowotnych, lifestylowych, ekonomicznych, społecznych, poradnikowych, parentingowych i ekologicznych. Agencja zajęła się również zdobyciem patronatu nad akcją, realizacją badania opinii publicznej oraz filmu edukacyjnego.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin