.

„Parapetówka z gwiazdami” Pasażu Tesco

dodano: 
09.11.2018

Rodzaj:

case'y firm

Firma:

Pasaż Tesco, Testa Communications

Punkt wyjścia:

Pasaże Tesco to sieć centrów handlowych należących do Tesco Polska. Pasaż Tesco to marka z niemal 20-letnią tradycją. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, Pasaże rozbudowują się w kierunku dużych marek sieciowych. Pomniejszając halę sprzedażową hipermarketu Tesco, otwierają nowe, oczekiwane przez klientów sklepy. Wszystko po to, aby zapewnić klientom całościową ofertę i jeszcze lepszy komfort zakupów. Przykładem jest Pasaż Tesco w Krakowie, który w ramach zakończonej właśnie przebudowy i modernizacji powiększył się o atrakcyjnych najemców, takich jak: H&M, Martes Sport, Rossmann i Media Expert. Dzięki temu klienci mają teraz możliwość zrobienia szybkich i kompleksowych zakupów w przyjaznym sąsiedzkim otoczeniu.

Cele projektu:

- zakomunikowanie o nowej ofercie Pasaży Tesco

- wzrost liczby odwiedzających dzięki lepszemu dopasowaniu oferty do aktualnych potrzeb klientów

- wzrost świadomości na temat domowych sposobów radzenia sobie z negatywnymi skutkami zanieczyszczenia powietrza oraz wywołanie potrzeby wprowadzania pozytywnych zmian w swoim otoczeniu

- stworzenie dodatkowej motywacji do odwiedzenia Pasaży Tesco dzięki wyjątkowemu wydarzeniu

- popularyzacja marki przez działania odpowiadające na realne potrzeby Polaków funkcjonujących w rozwijających się miastach

Grupy docelowe:

- lokalne społeczności – mieszkańcy Krakowa

- klienci Pasaży Tesco

- media (głównie media regionalne, ze względu na lokalny zasięg działań, oraz media branżowe)

Realizacja projektu:

Zakończenie rozbudowy Pasażu Tesco to doskonały moment na zorganizowanie eventu pod hasłem „Parapetówka z gwiazdami”. W ten sposób, za pośrednictwem gwiazd bliskich naszym klientom, przedstawiliśmy nowych najemców w przyjaznej i sąsiedzkiej atmosferze. Zaproszenie na event było kierowane do mieszkańców Krakowa w formie dystrybucji 15 tys. ulotek.

„Parapetówkę z gwiazdami” poprzedziła akcja teaserowa w formie samplingu słodkich, domowych wypieków. Hostessy ze specjalnie przygotowanymi minifoodtruckami częstowały mieszkańców muffinami, zapraszały na parapetówkę oraz informowały o bogatej ofercie najemców Pasażu.

W ramach parapetówki, po raz pierwszy w Pasażu Tesco, odwzorowany został dom. Do współpracy zaproszono Annę Tyślerowicz, znaną i cenioną scenografkę oraz stylistkę wnętrz. Jest ona autorką sesji i scenografii najbardziej rozpoznawalnych seriali („Oficerowie”, „Ojciec Mateusz”) oraz reklam dla czołowych marek w Polsce. Na „Parapetówce z gwiazdami” stworzyła wyjątkową scenografię, budującą domowy klimat sprzyjający rozmowom i zacieśnianiu relacji. W Pasażu odwzorowana została przestrzeń salonu z pełnym umeblowaniem w postaci doskonale dobranych foteli, sofy, regałów, a także niezwykłą dekoracją ścian – kolorowym neonem rozświetlającym pomieszczenie.

W salonie odbywały się konkursy oraz spotkania z gwiazdami. Mateusz Gessler prowadził warsztaty kulinarne, ucząc przepisów na zdrowe, parapetówkowe przekąski, oraz opowiadał, w jaki sposób dbać o otoczenie poprzez dobór odpowiednich produktów spożywczych. Natalia Siwiec prezentowała stylizacje idealne na imprezy domówkowe, ucząc, jak mądrze korzystać z mody, a Marta Gałuszewska zagrała koncert akustyczny dla wszystkich gości. Osobnym pomieszczeniem była jadalnia, w której każdy mógł wziąć udział w warsztatach ozdabiania muffinek. Wydzielono też pokój dziecięcy przeznaczony do zabaw z animatorami. Stworzona została także specjalna „zielona strefa” z unikatowymi roślinami. Mieszkańcy Krakowa na co dzień borykają się z problemem zanieczyszczonego powietrza, dlatego w dniu eventu w specjalnej „zielonej strefie” każdy klient Pasażu Tesco otrzymał sadzonkę rośliny doniczkowej o właściwościach absorbujących zanieczyszczenia. Podczas parapetówki rozdanych zostało niemal tysiąc roślin oczyszczających powietrze.

Parapetówka w Pasażu Tesco była doskonałym pretekstem do zaprezentowania nowej oferty centrum handlowego w Krakowie, które w ramach rozbudowy i modernizacji powiększyło się o atrakcyjnych najemców. Najemcy zostali zaangażowani m.in. do współpracy przy konkursach, a także przygotowali specjalne rabaty i promocje w swoich sklepach i punktach usługowych.

Dzięki zaangażowaniu w event gwiazd udało się stworzyć pozytywny klimat parapetówki i zainspirować uczestników wydarzenia do zmiany otoczenia poprzez zabranie do swoich domów roślin doniczkowych o właściwościach oczyszczających powietrze.

Efekty:

- 20 publikacji w mediach i kilkadziesiąt w social mediach

- 15 najemców zaangażowanych w event i akcje rabatowe oferowane tego dnia dla klientów Pasażu Tesco

- 1000 rozdanych roślin doniczkowych oczyszczających powietrze

- 1000 rozdanych muffinów

- ponad 500 udekorowanych muffinów podczas warsztatów dla dorosłych i dzieci

- ponad 200 dzieci zaangażowanych w warsztaty z Mateuszem Gesslerem i aktywności z animatorami

Event  odbył się 27 października 2018 roku w Pasażu Tesco w Krakowie, przy ul. Kapelanka 54. Komunikacja rozpoczęła się na dwa tygodnie przed wydarzeniem. Za koncepcję wydarzenia i realizację odpowiadała agencja Testa Communications.

Powyższa infografika została przygotowana przez Instytut Monitorowania Mediów na zlecenie PRoto.pl

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin