.

Photos for life

dodano: 
10.07.2015

Rodzaj:

case'y agencji

Firma:

Isobar dla Fundacji Rak'n'Roll

Tytuł:
Photos for life

Autor:
Isobar dla Fundacji Rak'n'Roll

Opis celu kampanii
Celem kampanii jest aktywizacja osób w trakcie lub po leczeniu onkologicznym, jak również przedstawienie pacjentów onkologicznych, jako osób pełnych życia i pasji. Dodatkowym atutem projektu jest pozyskanie środków na działalność fundacji Rak’n’Roll

Grupa docelowa
Kampania skierowana do polskiego społeczeństwa. Fundacja stara się komunikować swoje działania także poza Polską (angielska wersja strony).

Strategia
IDEA
Photos for life - pierwszy charytatywny bank zdjęć stockowych. Zdjęcia są dostępne na takich samych zasadach, jak fotografie z innych banków zdjęć i mogą być wykorzystywane w dowolnych komercyjnych projektach, takich jak kampanie ATL, BTL i wszelkie inne formy komunikacji. Dochód ze sprzedaży zdjęć pomaga pacjentom onkologicznym w powrocie do normalnego życia.

TON GŁOSU
Projekt przełamuje schematy mówienia o chorobie nowotworowej i jej skutkach. Pokazuje zdjęcia osób w trakcie lub po leczeniu onkologicznym. Są wśród nich kobiety i mężczyźni, młodzi i starsi, matki i ojcowie. Każda z osób ma inną historię. Łączy je to, że stoczyli lub toczą walkę z rakiem. Biorą udział w projekcie, bo jak sami mówią, kochają życie i chcą pokazać to całemu światu.
Photos for life jest projektem z pozytywnym przesłaniem, zgodnym z kulturą rock’n’rollową. Pełen nadziei, motywuje do pomocy, bez epatowania obrazami cierpienia i choroby.

Opis przebiegu kampanii
Photos for life wystartował 15 października 2014 roku.
Został uruchomiony bank zdjęć stockowych pod adresem www.photosfor.life.
Akcji towarzyszyła fala PR-u w TV, radiu, prasie i Internecie.

Wykorzystanie narzędzi komunikacji
WWW
Bank działa za pomocą strony internetowej www.photosfor.life

SOCIAL MEDIA
Zdjęcia są sharowane w social mediach przez blogerów i celebrytów, którzy zachęcają swoich sympatyków do zakupu niekomercyjnej wersji zdjęcia w formie "cegiełki"

PR
Photos for life było także tematem programów TV, artykułów, postów na blogach i tweetów, generując 1 623 267 AVE.

EVENT
Photos for life – wystawa na Dworcu Centralnym w Warszawie z okazji 4 lutego - Międzynarodowy Dzień Walki z Rakiem

Nagrody:

Konkurs Kampania Społeczna Roku: wyróżnienie w kategorii Kampanie organizacji pozarządowych

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin