.

Propozycja działań PR dla Instytutu Adama Mickiewicza

dodano: 
13.05.2011

Rodzaj:

case'y agencji

Firma:

Twenty Four Seven PR

Tytuł projektu:
Propozycja działań PR dla Instytutu Adama Mickiewicza

Autor:
Twenty Four Seven PR dla Instytutu Adama Mickiewicza

Założenia strategii:
Obal stereotypy. Bądź twórcą polskiej kultury

Propozycja PR:

Kampania teasująca:
-Cel: Zbudowanie trafficu na stronie culture.pl. Zwiększenie zainteresowania projektem.
- Gdzie: outdoor, BTL, infoscreeny
- Jak: spoty, grafiki
- Co: pokazujemy jaki byłby Świat bez polskich wielkich myślicieli, twórców, wynalazców

CZĘŚĆ I:
Płaski Świat na wielkim żółwiu ze Słońcem kręcącym się wokół Ziemi…
CZĘŚĆ II:
Wyjaśnienie: Świat bez Kopernika
Claim: „Made in the EU. Powered by Poland. Visit culture.pl”

Culture.pl:
Jednostki całego świata interpretują na nowo polską kulturę, łącząc się na portalu Culture.pl i dedykowanych stronach w mediach społecznościowych.

Happening:
„Obal stereotypy. Bądź twórcą polskiej kultury” Na zgliszczach obalonego stereotypu uczestnicy projektu mają możliwość zaprezentowania swoich dzieł - świeżych interpretacji polskiej kultury.

Integracja:
W ostatniej fazie zapraszamy uczestników programu do „Zagłębia Kultury” – Polski. Organizujemy tydzień kulturalny pod hasłem: „Polska kultura z importu”. Konfrontacja polskiego odbiorcy ze świeżą interpretacją polskiego dorobku widzianego oczami gości z całego świata.

Harmonogram:
MULTIMEDIA:
- OPRACOWANIE MATERIAŁÓW TEASUJĄCYCH: maj 2011
- PRZYGOTOWANIE STRONY CULTURE.PL: maj, czerwiec 2011

MEDIA:
- SPOTKANIE PRASOWE (PO AKCJI TEASUJĄCEJ): lipiec 2011

INICJATYWY PR:
- AKCJA TEASUJĄCA: lipiec 2011
- REWOLUCJA W POLSKIEJ KULTURZE NA CULTURE.PL: sierpień, wrzesień 2011
- HAPPENING "OBALAMY STEREOTYP POLAKA" W 10 MIASTACH ŚWIATA: wrzesień, październik 2011
- PROMOCJA POLSKIEJ KULTURY: lipiec – grudzień 2011
- "ZAGŁEBIE KULTURY W POLSCE" - WARSZTATY KULTURALNE: grudzień 2011

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin