Wszędzie tam, gdzie inni nie sięgają
Rodzaj:
Firma:
Tytuł kampanii
Wszędzie tam, gdzie inni nie sięgają
Podmiot realizujący kampanię
Chariot dla Revange
Cel:
Celem działań było stworzenie nowej marki suplementów, w tym kompleksowe opracowanie strategii promocji i budowa oryginalnego wizerunku tworzonego brandu. Unikatowość launchu marki polegała na zmianie stereotypowego postrzegania świata kulturystyki i suplementów. Wykreowane w ten sposób USP oraz odpowiednia strategia działań marketingowych pozwoliły na osiągnięcie wysokiego stopnia rozpoznawalności topowych produktów marki.
Strategia:
Wykorzystanie mediów społecznościowych oraz potencjału marketingu wirusowego do działań promocyjnych nowej marki. Kampania oparta została na dążeniu Roberta Burneiki, nikomu nieznanego kulturysty o dużym potencjale medialnym, do uzyskania statusu profesjonalnego kulturysty. Na potrzeby kampanii wykorzystano także spoty internetowe, tworzone przede wszystkim w odpowiedzi na zapotrzebowania społeczne.
RTB zostało oparte na udowodnieniu, że dobra suplementacja i ciężkie ćwiczenia są w stanie zapewnić nadzwyczajne wyniki - w trakcie kampanii Robert uzyskał status IFBB PRO i stał się liderem setek tysięcy fanów. Dziś każde kolejne spotkanie z fanami, dzięki wrodzonemu talentowi i skromności sportowca, zwiększa zaufanie do marki.
Grupa docelowa:
Osoby aktywne, w wieku 18-35 lat, głównie mężczyźni.
Efektywność:
- 11 milionów wyświetleń filmów
- 10 tyś. nowych użytkowników w serwisie społecznościowym marki Revange – www.suple.us
- 90 tyś. fanów na Facebooku - www.facebook.com/robertburneika
- 85 tys. graczy na Facebooku – aplikacja „Nie ma opi*****nia” http://apps.facebook.com/nie-ma-opierdalania
- Bardzo wysoka rozpoznawalność produktów Double Blast, 100 Octane Rocket Fuel i Pimp Blast
- Ponad 240 milionów wyników dla frazy Double Blasta w Google
- Posty internatów od for branżowych, poprzez fora konkurencji do for i blogów nie związanych z kulturystyką
- Występ w programie Szymon Majewski Show
- Moda na powiedzonka Roberta “Nie ma opi*******”, “Nie ma lipy”, “Wziąłem Dabl Blasta i nie wiem co się dzieje normalnie”, “Siła!”
- Udany launch marki oraz wysokie zainteresowanie dystrybutorów i sklepów z suplementami
Zainteresowanie mediów:
TVN, Gazeta Prawna, Onet.pl, Wirtualna Polska, Tele tydzień, Interaktywnie.com, Blogi branżowe