.

Wszędzie tam, gdzie inni nie sięgają

dodano: 
17.05.2012

Rodzaj:

case'y agencji

Firma:

Chariot

Tytuł kampanii
Wszędzie tam, gdzie inni nie sięgają

Podmiot realizujący kampanię
Chariot dla Revange

Cel:
Celem działań było stworzenie nowej marki suplementów, w tym kompleksowe opracowanie strategii promocji i budowa oryginalnego wizerunku tworzonego brandu. Unikatowość launchu marki polegała na zmianie stereotypowego postrzegania świata kulturystyki i suplementów. Wykreowane w ten sposób USP oraz odpowiednia strategia działań marketingowych pozwoliły na osiągnięcie wysokiego stopnia rozpoznawalności topowych produktów marki.

Strategia:
Wykorzystanie mediów społecznościowych oraz potencjału marketingu wirusowego do działań promocyjnych nowej marki. Kampania oparta została na dążeniu Roberta Burneiki, nikomu nieznanego kulturysty o dużym potencjale medialnym, do uzyskania statusu profesjonalnego kulturysty. Na potrzeby kampanii wykorzystano także spoty internetowe, tworzone przede wszystkim w odpowiedzi na zapotrzebowania społeczne.

RTB zostało oparte na udowodnieniu, że dobra suplementacja i ciężkie ćwiczenia są w stanie zapewnić nadzwyczajne wyniki - w trakcie kampanii Robert uzyskał status IFBB PRO i stał się liderem setek tysięcy fanów. Dziś każde kolejne spotkanie z fanami, dzięki wrodzonemu talentowi i skromności sportowca, zwiększa zaufanie do marki.

Grupa docelowa:
Osoby aktywne, w wieku 18-35 lat, głównie mężczyźni.

Efektywność:

  • 11 milionów wyświetleń filmów
  • 10 tyś. nowych użytkowników w serwisie społecznościowym marki Revange – www.suple.us
  • 90 tyś. fanów na Facebooku - www.facebook.com/robertburneika
  • 85 tys. graczy na Facebooku – aplikacja „Nie ma opi*****nia” http://apps.facebook.com/nie-ma-opierdalania
  • Bardzo wysoka rozpoznawalność produktów Double Blast, 100 Octane Rocket Fuel i Pimp Blast
  • Ponad 240 milionów wyników dla frazy Double Blasta w Google
  • Posty internatów od for branżowych, poprzez fora konkurencji do for i blogów nie związanych z kulturystyką
  • Występ w programie Szymon Majewski Show
  • Moda na powiedzonka Roberta “Nie ma opi*******”, “Nie ma lipy”, “Wziąłem Dabl Blasta i nie wiem co się dzieje normalnie”, “Siła!”
  • Udany launch marki oraz wysokie zainteresowanie dystrybutorów i sklepów z suplementami

Zainteresowanie mediów:
TVN, Gazeta Prawna, Onet.pl, Wirtualna Polska, Tele tydzień, Interaktywnie.com, Blogi branżowe

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin