Cykl: Żargon PR-owców

Nowomowa, która zdominowała wielkie korporacje, nie pozostaje bez wpływu także na PR. Pracując na co dzień z klientami dużych zagranicznych firm, chcąc nie chcąc, przejmujemy ich styl mówienia, a...

„Branżowy slang bez wątpienia ułatwia pracę, przyspiesza ją, usprawnia komunikację. Podstawowym narzędziem naszej pracy jest jednak język polski. I to właśnie sprawne posługiwanie się tym narzędziem jest absolutnie konieczne, żeby dobrze uprawiać zawód piarowca” - pisze Magdalena Zwolińska, Business Unit Director Lighthouse Consultants...

Musimy zbierać się na konfkol, na którym omówimy kjuandej. Potem musimy zrobić folołap przed kolejnym piczingiem. FYI, trzeba też zająć się kampanią – przybustować posty, ogarnąć SEM, do wyrobienia są kejpiaje, bo gonią nas dedlajny. Takie taski na dzisiaj. Wszystko na ASAP,  żeby nie było fakapu. I będzie okej...

Cykl: Prawo w PR

Nieznajomość prawnych uregulowań dotyczących sprostowania  jest powodem frustracji wielu osób i instytucji starających się chronić swoje dobre imię lub „walczyć o prawdę” w mediach. Nawet jeśli...

Specjaliści PR (szczególnie rzecznicy prasowi i osoby zajmujące się media relations) zgodnie przyznają, że zagwarantowana w Ustawie Prawo prasowe instytucja sprostowania nie jest skutecznym narzędziem...

Cykl: Wybory samorządowe

Czym jest tygodniowy „poślizg” PKW wobec faktu, że w chyba najważniejszych wyborach na świecie, czyli wyborach prezydenta Stanów Zjednoczonych w 2000 roku ich wynik Sąd Najwyższy ogłosił ostatecznie dopiero po… 36 dniach...

„Jestem odrobinę zawiedziony tym, co usłyszałem od kandydatów” – zaznacza w serwisie wroclaw.gazeta.pl Wiesław Gałązka, członek Akademii Ekspertów PR.

Partia musi mieć swoich intelektualistów. Dobrze też, gdy wspierają ją osoby popularne. Gdy celebryta pojawia się na listach wyborczych, wtedy jednak zaczyna się problem – czytamy w Rzeczpospolitej...

Cykl: Przegląd tygodnia 19-23.01

Iwona Sulik, rzeczniczka prasowa w rządzie Ewy Kopacz, podała się do dymisji. Wypowiedzenie złożył też Adam Piechowicz, doradca wizerunkowy...

Polska Izba Mleka (PIM) oraz Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka poszukują agencji do trzyletniej promocji mleka i produktów mleczarskich na rynku polskim i litewskim. Zakładany budżet...

„Przyjęta polityka zdała egzamin. Poradziliśmy sobie z wieloma kryzysami i bardzo wiele się nauczyliśmy. Mam również poczucie, że sprawdziliśmy się jako zespół”

Strony

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin