Cykle

Anna Miotk: content marketing

Na początku XXI wieku do dystrybucji własnych treści firmy zaczęły używać blogów - np. blog Microsoftu powstał w 2004 r. W 2008 r. założono forum American Express, a także uruchomiono stronę P&G BeingGirl.com adresowaną do nastoletnich dziewcząt...

Problemem jest to, że te same działania podejmują inni. Powstaje mnóstwo treści, których konsument nie jest w stanie skonsumować. Czy tak powinno być? Z pewnością nie. Content marketing to nie jest...

Jeśli treść odpowiada na istotne potrzeby odbiorców, nie ma znaczenia, kto ją przygotował - czy znany wydawca, czy przedstawiciel firmy (...). Dla internautów liczy się wysoka jakość i istotność treści...

Treść musi dostarczać rzetelną, sprawdzoną wiedzę. Warto zatem trochę czasu poświęcić na sprawdzenie danych i faktów. Jeśli tego nie zrobisz, możesz być pewien, że internauci zrobią to za Ciebie. Ale to raczej nie przysporzy Ci ich przychylności...

Nie tylko my możemy być źródłem wartościowych treści powstałych w ramach naszych działań content marketingowych. Może nam je zapewnić także współpraca z liderami opinii...

Warto rozważyć tworzenie bloga w strategii content marketingu. Jeśli tylko mamy coś ciekawego do przekazania i dobrze czujemy się w określonym formacie treści – działajmy...

Dowiedz się 20 października na praktycznym szkoleniu CONTENT MARKETING w Akademii PRoto...

...musisz odpowiedzieć sobie na pytania o bieżący stan rzeczy, jeśli chodzi o firmowe treści. Pomoże Ci w tym audyt dotychczasowej komunikacji. Prowadzi się go w kilku ważnych obszarach...

Strona www jest najważniejszą treścią na temat firmy, oglądaną przez odbiorcę w długim czasie, a zatem powinna odpowiadać na 6 głównych potrzeb odbiorcy biznesowego. Są to...

Jakich narzędzi content marketingu użyć, aby dostarczyć działowi sprzedaży wartościowych namiarów na potencjalnych klientów?

 

 

Strony

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin