Cykle

Chatboty w komunikacji

„Powodów, dla których dziś wciąż mało mówi się o konkretnych wynikach, jest wiele. Najważniejszy z nich to brak skali działań prowadzonych w chatbotach” – pisze Mariusz Pełechaty z KODA Bots...

„Chatbot to tylko i aż kolejny punkt styku marki z konsumentem. To jeden z haczyków, który raz złapany powinien wciągnąć mnie w świat marki, pełen kolejnych treści i powodów, które zatrzymają na dłużej” – pisze Mariusz Pełechaty z KODA Bots...

Pytanie o zasadność konkretnych rozwiązań powinno być tym, które pada najczęściej w trakcie realizacji projektu. Chatbot nie może być do wszystkiego...

Odpowiadanie na ciągle powtarzające się pytania od użytkowników, konkursy czy doradzanie niezdecydowanym klientom – m.in. do tego mogą przydać się chatboty...

Chatboty to wciąż nowe rozwiązania, a ich twórcy, mimo coraz większego doświadczenia, nadal przecierają szlaki i zdobywają wiedzę na temat ich skuteczności wśród konsumentów w kolejnych branżach...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin