Cykle

Femvertising, komunikacja skierowana do kobiet

O tym, że seks sprzedaje, napisano wiele. O tym, że seks jednak nie sprzedaje, a przynajmniej nie wszystko i nie każdemu - również. Bo nawet jeśli ludzie pamiętają usta mówiące z billboardu rozkosz, to pytanie, jaka ich część potrafi połączyć te doznania z zupą?

Femvertising (...) rozpoczyna nową erę w komunikacji kierowanej do najbardziej wpływowej dziś grupy konsumentów. Opiera się na  prokobiecym przekazie, który uwzględnia...

Konkurs wyróżnia reklamy, które sprzeciwiają się stereotypom związanym z płcią...

„Obserwuję pojawianie się kampanii z »nowym podejściem« – zamiany ról, eksponowania siły i niezależności kobiet – ale widać, że jest to etap testowania tych przekazów i tego, jak będą odebrane”...

Jaka jest kobieta-odbiorca, czego oczekuje od marek i komu udaje się do niej dotrzeć? To tylko niektóre pytania, na które uczestnicy konferencji o femvertisingu, otrzymali odpowiedź...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin