Cykle

Podsumowanie 2015 roku i prognozy na 2016

Efektywnie zarządzanie kryzysem powinno rozpoczynać się już w czasach spokoju. Pomogą także zdrowy rozsądek i… „najlepsze i najtańsze narzędzie, które zawsze mamy pod ręką: mózg” – dopowiada Zbigniew Lazar...

Zmiana relacji na rynku agencyjnym, produkt obok klienta, koniec informacji prasowej i wzrost znaczenia specjalistów - jakie trendy będą obecne w branży w najbliższych 12 miesiącach?

Co do politycznej przyszłości eksperci są jednogłośni: najlepsze rokowania na 2016 rok wiązane są z Ryszardem Petru...

PR-owcy utrzymują, że proces przeprowadzania przetargów nie ulegnie zmianie wraz z nadejściem nowego roku kalendarzowego. Według nich, poprawa wymagałaby bowiem zmiany dotychczasowego sposobu myślenia – „każdy tylko o swoim kawałku”...

Eksperci prognozują, że „nie będzie miejsca na przekazy nieprzemyślane, miałkie”. Nie wykluczają, że w nowym roku powstanie więcej dobrych kampanii...

Media społecznościowe pójdą w kierunku jeszcze większej personalizacji, a precyzyjne dotarcie do odbiorcy będzie największym wyzwaniem...

Przenikanie kompetencji, wysyp agencji, otwarcie klientów na nowe pomysły, rozwój komunikacji całościowej – czyli eksperci o tym, co działo się w branży PR...

Według specjalistów wszystko wygrał Jarosław Kaczyński. Niektórzy analogicznie za przegraną uznają Platformę Obywatelską....

Choć skuteczność kampanii społecznych mierzona jest na postawie zmian w postawach społeczeństwa, które dokonują się nierzadko kilka lat, specjaliści potrafią wymienić te realizacje z 2015 roku, które zapamiętamy na długo, i o których, być może, usłyszymy jeszcze w przyszłym roku przy okazji konkursów...

Traktowanie przetargu jako sposobu na pozyskanie pomysłów/koncepcji kreatywnych, wybieranie agencji jedynie na podstawie kryterium cenowego, czyli grzechy główne procedur...

Strony

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin