Cykle
Sztuka Promowania
Trend lokalności, kultura w epoce botów i co instytucje mogą powiedzieć młodym - m.in. te tematy pojawiły się podczas dwudniowego spotkania w Gdańsku organizowanego przez Instytut Kultury Miejskiej...
„Marki pragną tego anturażu i za wszelką cenę próbują się do niego dostać. Moda dała narzędzia komunikacji marketingowej – mam tu na myśli tę sezonowość, artystyczną tradycję, ten powab” - mówi Igor Gałązkiewicz, autor książki Art branding...
„Nowa infrastruktura o światowym poziomie, różnorodność, i najważniejsze: ludzie, którzy chcą i uczestniczą w kulturze” - to największe kulturalne atuty stolicy Dolnego Śląska według Krzysztofa Maja, dyrektora generalnego ESK Wrocław 2016...
„Sztuka nie nadąża za polityką – nie potrafi mówić wprost, że zmierzamy do ustroju totalitarnego, gdzie kulturę wykorzystuje się instrumentalnie w celach propagandowych” – mówi Katarzyna Szustow...
„(…) nie pracujemy w przemyśle, ale raczej w górnictwie, bo nasza praca polega na wydobywaniu sensu z przeszłości. Potem te wydobyte z niepamięci i częściowo przetworzone treści udostępniamy zwiedzającym, którzy w swoich głowach przetwarzają je dalej…”
Widzowie oczekują i będą oczekiwać od multipleksów najwyższej jakości – zarówno komfortu siedzenia w sali, jak i najlepszego obrazu i dźwięku, którego nie daje nawet największe kino domowe...
Poszukujemy czegoś, co jest jednocześnie ekscytujące intelektualnie i podniecające zmysłowo...
„(…)instytucje kultury mają takie same potrzeby, jak podmioty komercyjne. Nasza działalność nie jest dla zysku, ale potrzeby analityczne i marketingowe są bardzo zbliżone do sektora biznesu i e-commerce” – mówi Ewelina Czechowicz, MOCAK