Cykle

TOP 10 2018

Hotel w Dublinie, który odmówił współpracy influencerce, kontrowersyjne zdjęcie H&M, wpadka „Vanity Fair” czy porady dotyczące komunikacji na Instagramie – te przeglądy zagranicznych mediów były najchętniej czytane...

Wypowiedź dyrektor marketingu Reserved, wystąpienie Marka Zuckerberga przed Kongresem czy komunikacja kryzysowa marki W.Kruk – opinie na te tematy były najchętniej czytane...

Kryzysy Doczepiane.pl, Willi Karpatii czy Panasonica, możliwość udostępniania postów w Instagram Stories czy Dzień z życia rzecznika Zimowej Narodowej Wyprawy na K2 – te wiadomości były najchętniej czytane...

Wśród najpoczytniejszych tekstów króluje cykl „Codzienność PR-owca”. Popularne były też artykuły o komunikacji marek modowych, sześciogodzinnym dniu pracy oraz radach, jak wprowadzić RODO w agencji PR...

RODO w pracy PR-owca, kampania serialu „BELFER”, historie marek L37 czy Local Heroes i promocja „Twojego Vincenta” – przypominamy najchętniej czytane wywiady redaktorów PRoto.pl z ubiegłego roku...

Przetarg IKEA na komunikację korporacyjną, współpraca Monday z Google Polska, zmiany w Clue PR, Sanofi i Vistuli – m.in. te informacje wzbudziły największe zainteresowanie Czytelników PRoto.pl...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin