Cykle

Webwriting, writing, pisanie tekstów, teksty internetowe, mobile writing

Czytelnik oczekuje, że wyjaśnisz mu, co, gdzie i kiedy się wydarzyło. Proste? Nie, bo musisz jeszcze sprawić, by fakty zaczęły go obchodzić – pisze Joanna Wrycza-Bekier  WEBWRITING. SZKOLENIE 11 WRZEŚNIA

Kiedy piszemy dla wszystkich, piszemy dla nikogo. Zanim więc cokolwiek napiszesz, zastanów się, kto mógłby to przeczytać? - pisze Joanna Wrycza-Bekier...

Gdy rozmiary ekranu maleją, a oczekiwania czytelnika rosną, liczy się każde słowo...

Dzięki opowieściom wydajemy się bardziej ludzcy: otwieramy się i budujemy więź z czytelnikiem. Opowieść w artykule eksperckim nie tylko przykuje uwagę, ale sprawi, że czytelnik lepiej zapamięta Twoją stronę i będzie chciał na nią wrócić...

Im więcej szczegółów (liczb, nazwisk, wyników badań), tym bardziej wzrasta wiarygodność tytułu. Podkreśl, że dzielisz się własnymi doświadczeniami lub mrugnij okiem do czytelnika. Zapomnij o...

Jak zakończyć tekst internetowy, by dać czytelnikowi satysfakcję z lektury i zatrzymać go na stronie? Oto 8 sprawdzonych sposobów...

Część mózgu odpowiedzialna za emocje, czyli mózg gadzi, kieruje się podszeptami podświadomości. By do niego przemówić, należy ukazać zjawiska w kontekście...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin