.

Felietony

12.07.2017

Bo w komunikacji – tak jak w oktagonie – w cenie jest nie tylko perfekcyjna strategia, ale również błyskawiczny refleks...

06.07.2017

Przecież dziennikarze są od tego, aby oceniać. Jeśli zostaną obrażeni, nie spojrzą na sportowca przychylnym okiem...

10.02.2017

„Aktorzy naszej sceny politycznej starają się, jak mogą. Niestety, Oscara (a nawet nominacje) za rolę pierwszoplanową trudno przyznać” – dr Krystian Dudek o nieprzećwiczonych rolach posłów i posłanek...

03.02.2017

Przeglądając bieżące informacje napływające z naszego Sejmu, tym razem trafiłem na dwie, które po raz kolejny potwierdziły prawdziwość opinii, że „polityka jest jedną z gałęzi przemysłu rozrywkowego”...

30.01.2017

Dziennikarze, zamiast po raz kolejny ekscytować się „pisowskimi przekazami”, powinni raczej zadać sobie trochę trudu i sprawdzić, jak sytuacja wygląda w innych ugrupowaniach...

16.12.2016

Pobieżna lektura niektórych prozdrowotnych doniesień i zestawienie ich ze sobą w głowie może wywołać zaburzenia psychosomatyczne - Bartosz Węgierek i Wojciech Sobczak-Wojeński...

09.12.2016

Warto rozważyć tworzenie bloga w strategii content marketingu. Jeśli tylko mamy coś ciekawego do przekazania i dobrze czujemy się w określonym formacie treści – działajmy...

07.12.2016

„Na naszym rynku politycznym praktycznie nie funkcjonują niezależni profesjonaliści, zawodowi propagandziści, specjaliści od kreowania wizerunku, marketingu politycznego czy spin doktorzy”...

23.11.2016

Sztuka wystąpień publicznych, zwłaszcza przed siejącą grozę kamerą, to nie umiejętność jazdy na rowerze, którą - jeśli raz opanujemy - będziemy pamiętać do końca życia...

Strony

X

Zamów newsletter

Akceptuję regulamin