.

Felietony

16.12.2016

Pobieżna lektura niektórych prozdrowotnych doniesień i zestawienie ich ze sobą w głowie może wywołać zaburzenia psychosomatyczne - Bartosz Węgierek i Wojciech Sobczak-Wojeński...

09.12.2016

Warto rozważyć tworzenie bloga w strategii content marketingu. Jeśli tylko mamy coś ciekawego do przekazania i dobrze czujemy się w określonym formacie treści – działajmy...

07.12.2016

„Na naszym rynku politycznym praktycznie nie funkcjonują niezależni profesjonaliści, zawodowi propagandziści, specjaliści od kreowania wizerunku, marketingu politycznego czy spin doktorzy”...

23.11.2016

Sztuka wystąpień publicznych, zwłaszcza przed siejącą grozę kamerą, to nie umiejętność jazdy na rowerze, którą - jeśli raz opanujemy - będziemy pamiętać do końca życia...

15.11.2016

W PR-ze farmaceutycznym powinno się ważyć słowa, starać się osiągnąć złoty środek, rzetelnie informując i edukując, i przy tym nie składając obietnic bez pokrycia...

10.11.2016

Niewątpliwie, zakończona właśnie kampania prezydencka w Stanach Zjednoczonych przejdzie do historii najciekawszych zmagań politycznych ostatnich lat. Jej przebieg, najważniejsze wydarzenia czy wypowiedzi i wystąpienia długo jeszcze będą analizowane przez wielu badaczy i komentowane przez licznych publicystów, szukających odpowiedzi na pytania: dlaczego przegrała Hillary Clinton, a wygrał Donald Trump? Jednak już dziś można pokusić się o diagnozę przyczyn takiego wyniku wyboru dokonanego przez Amerykanów. Wystarczy sięgnąć do przeogromnego dorobku – nie tylko amerykańskiego – współczesnego...

18.10.2016

Rokrocznie wałkowane tematy, w tym samym beznamiętnym stylu (mimo teatralnej wojennej retoryki pt. „Eksperci biją na alarm”) powodują, iż człowiek, niczym wirus jaki, uodparnia się z czasem na tę medialną papkę i ani myśli zmieniać swojej postawy i poglądów...

11.10.2016

O tym, że seks sprzedaje, napisano wiele. O tym, że seks jednak nie sprzedaje, a przynajmniej nie wszystko i nie każdemu - również. Bo nawet jeśli ludzie pamiętają usta mówiące z billboardu rozkosz, to pytanie, jaka ich część potrafi połączyć te doznania z zupą?

04.10.2016

Femvertising (...) rozpoczyna nową erę w komunikacji kierowanej do najbardziej wpływowej dziś grupy konsumentów. Opiera się na  prokobiecym przekazie, który uwzględnia...

Strony

X

Zamów newsletter

Akceptuję regulamin