Instytut Monitorowania Mediów dostarcza usługi analizy informacji pozyskiwanych z sm, internetu oraz mediów tradycyjnych. Bada także wydatki reklamowe. Wyniki monitoringu z wszystkich mediów udostępnia  za pomocą jednego narzędzia.

Głos mediów społecznościowych coraz częściej decyduje o tym, co każdego ranka widzą w kioskach czytelnicy dzienników i czasopism, oraz o tym, co każdego wieczoru oglądają widzowie telewizyjnych programów rozrywkowych...

Case'y akcji i kampanii, które zrealizowały swoje cele! Ucz się na praktycznych przykładach!!

Poradnia językowa przeznaczona jest dla osób, które na co dzień piszą/redagują informacje prasowe, przygotowują oświadczenia dla prasy, udzielają wywiadów dla mediów, czy przygotowują do nich swoich klientów lub szefów.

Jesteś PR-owcem? Chcesz podpisać umowę sponsorską lub barterową?

Kilka pytań i odpowiedzi, które najbardziej nurtują PR-owców

Organizacja imprez jest kolejnym narzędziem kształtowania wizerunku firmy. Zapoznaj się z poradami praktyków i dowiedz, co zrobić, by Twój event był skuteczny!

Jaka powinna być strona www Twojej firmy? O czym nie zapominać? Czym przyciągać Klientów?

Od informacji prasowej do strategii. Garść praktycznych porad od zadań prostych i codziennych, po działania zasadnicze dla komunikacji firm i instytucji.