.
 

Jak przypadek sprawił, że nawiązali długoletnią relację, jak zmieniła się ich współpraca i dlaczego dobiegła końca – o tym w rozmowie...

Z okazji 20-lecia Złotych Spinaczy rozmawiamy z jurorką o zmianach w konkursie i branży PR...

To książka do której się wraca, która przyciąga i wciąga. Napisana jest barwnym i żywym językiem, zawiera liczne opisy studiów przypadków...

„Ta kampania pokazała po raz kolejny, że wyborów nie wygrywa się pieniędzmi czy propagandą” – pisze dr Wojciech Szalkiewicz...

Największym wyzwaniem dla biznesu będzie...

Naszym celem jest sprawić, żeby to było łatwe, proste i przyjemne, fajne opowiadanie, w którym jesteśmy w stanie zaskoczyć naszego czytelnika, ale też trochę się z nim zaprzyjaźnić...

„Prawdziwe zaangażowanie w ideę może pokazać tylko osoba, która całkowicie się z nią identyfikuje” – mówi Monika Dąbrowska, lider zespołu mentorzy TEDxWarsawWomen...

Wzbudzać niepokój i chaos – to właśnie ma na celu i „kocha” dezinformacja...

Krzysztof Koczorowski wybrał pięć najbardziej udanych rebrandingów minionego roku…

Jak odświeżyć doświadczenia związane z firmowymi imprezami karnawałowymi, wykorzystując najnowsze trendy?

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin