„Skupiam się na estetyce. Najlepsze co mogę zrobić, to to, by ludzie po prostu chcieli oglądać moje zdjęcia. Zwykli obywatele, wyborcy – a nie fachowcy, specjaliści od wizerunku” – opowiada PRoto.pl Jakub Szymczuk, osobisty fotograf Prezydenta Andrzeja Dudy...

Czym różnią się zasady prawne dotyczące reklamowania tych produktów? I czy da się sprawić, by konsument bombardowany reklamami nie czuł się zagubiony i zapamiętał konkretną markę?...

To książka do której się wraca, która przyciąga i wciąga. Napisana jest barwnym i żywym językiem, zawiera liczne opisy studiów przypadków...

Ma to „zapobiegać przekłamaniom w informacjach przekazywanych mediom”. Czy faktycznie ma to sens? O tym pisze dr Wojciech K. Szalkiewicz...

Wykorzystanie go może przynieść wiele dobrego zarówno markom (niezależnie od rozmiaru), jak i podróżnikom...

O wyzwaniach w umacnianiu reputacji korporacyjnej rozmawiamy z dr. Łukaszem Przybyszem oraz Katarzyną Reck...

Branżowe firmy starają się przekonać siebie i największych sponsorów, że zaangażowanie się w gaming nie może być ani skokiem na kasę, ani na zasięgi – twierdzi CEO Fantasyexpo...

Z Cezarym Mychlewiczem z Siemensa rozmawiamy m.in. o realizowanym przez firmę programie „Inżynierki 4.0”, który pomaga studentkom uczelni technologicznych zacząć karierę...

W październiku odbyło się w Polsce spotkanie agencji PR zrzeszonych w sieci IPREX. Consulting’n more, gospodarz wydarzenia, przygotowało dla PRoto.pl przegląd trendów i wyzwań dominujących obecnie w branży...

Specjaliści od PR-u i HR-u wiedzą, jak ważna dla organizacji jest komunikacja wewnętrzna. Ale czy trzeba też utrzymywać kontakt z tymi, którzy już w firmie nie pracują?

Niepewność co do terminu i warunków wyjścia Wielkiej Brytanii z UE nie ułatwia życia polskim i międzynarodowym agencjom PR na Wyspach. Jak sobie radzą?

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin