Rozmawiamy o pracy rzecznika resortu zdrowia w czasie pandemii. „Staliśmy się w Ministerstwie poniekąd osią komunikacji dla całego kraju” – mówi Andrusiewicz...

Piotr Rutkowski, zastępca rzecznika prasowego mBanku, opowiada, jak przebiegały działania sztabu kryzysowego, dlaczego podeszli do sprawy z humorem i jaki jest jego ulubiony mem...

To książka do której się wraca, która przyciąga i wciąga. Napisana jest barwnym i żywym językiem, zawiera liczne opisy studiów przypadków...

„To, co zorganizowano w Końskich, ma już bowiem swoją fachową nazwę – »wywiad sponsorowany« (...). Z kolei »Arena Prezydencka« w Lesznie to nic innego jak duża »konferencja prasowa«” – pisze dr Szalkiewicz...

Jakie trendy będzie można zaobserwować? Ile czasu będzie potrzebować branża, aby odbudować się po kryzysie wywołanym pandemią?

Z Dominiką Trawką rozmawiamy o sytuacji dóbr luksusowych, a także zmianach i trendach w komunikacji tych marek...

Z Bartoszem Młynarskim rozmawiamy o kulisach powstania parodii, innych świątecznych przeróbkach i działalności kultury w sieci...

Rozmawiamy także o tym, czy Patronite jest dla każdego, co decyduje o sukcesie w serwisie oraz jak na portal wpłynęła pandemia...

W mijającym roku logo zmieniły m.in. BMW, OLX czy AVON...

Koronawirus sprawił, że social media stały się jednym z lepszych sposobów na utrzymywanie relacji prywatnych i biznesowych...

Twórcy kampanii społecznych w 2020 roku musieli dostosować swoje komunikaty do gwałtownie przekształcającej się rzeczywistości...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin