Rozmawiamy o pracy rzecznika resortu zdrowia w czasie pandemii. „Staliśmy się w Ministerstwie poniekąd osią komunikacji dla całego kraju” – mówi Andrusiewicz...

Piotr Rutkowski, zastępca rzecznika prasowego mBanku, opowiada, jak przebiegały działania sztabu kryzysowego, dlaczego podeszli do sprawy z humorem i jaki jest jego ulubiony mem...

To książka do której się wraca, która przyciąga i wciąga. Napisana jest barwnym i żywym językiem, zawiera liczne opisy studiów przypadków...

„To, co zorganizowano w Końskich, ma już bowiem swoją fachową nazwę – »wywiad sponsorowany« (...). Z kolei »Arena Prezydencka« w Lesznie to nic innego jak duża »konferencja prasowa«” – pisze dr Szalkiewicz...

Co roku więcej osób przekazuje 1% podatku wybranej organizacji pożytku publicznego. Nie dziwi fakt, że organizacje rywalizują, niemal jak rasowy biznes, o uwagę swoich darczyńców...

„Pokazywanie różnorodności, dotykanie niewygodnych, ale ważnych tematów, a czasem wręcz łamanie tabu, prowadzą do zmiany mentalności” – mówi redaktor naczelna „Fashion Magazine”...

Sprawdzają się one w roli liderek i potrafią podejmować trudne decyzje podkreśla trenerka biznesu, Sylwia Królikowska...

„Mówiąc o zdrowiu i życiu w insightach wciąż warto odwoływać się do wartości takich jak: dobro społeczne, miłość, przyjaźń, życzliwość, uczciwość, odpowiedzialność, szacunek czy bliskość” – mówi Izabela Sałamacha...

O problemach związanych z prowadzeniem profili w mediach społecznościowych przez urzędy pisze Rafał Skwiot...

Wysyłka kreatywna potrafi być zmorą dla PR-owców, pracujących w warunkach ciągłego deficytu czasu. Aby skrócić czas potrzebny na przygotowanie „czegoś ciekawego”, warto sięgnąć po kilka inspiracji...

Co roku więcej osób przekazuje 1% podatku wybranej organizacji pożytku publicznego. Nie dziwi fakt, że organizacje rywalizują, niemal jak rasowy biznes, o uwagę swoich darczyńców...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin