Zapytaliśmy ekspertów m.in. o to, które obszary PR-u zmieniają się najszybciej i jakim branżom poza komunikacyjną powinni przyglądać się PR-owcy...

Z ambasador Golden Drum w Polsce rozmawiamy o tegorocznej jubileuszowej edycji festiwalu i trendach w branży kreatywnej...

To książka do której się wraca, która przyciąga i wciąga. Napisana jest barwnym i żywym językiem, zawiera liczne opisy studiów przypadków...

„Priorytetem będzie ocena szans naszych skoczków narciarskich. Jednak po pewnym czasie (i kilku toastach) rozmowa zejdzie na tematy polityczne” – pisze dr Wojciech K. Szalkiewicz...

Mierzą się z nimi już nie tylko marki, lecz także media, instytucje państwowe, a nawet organizacje pożytku publicznego – mówi Newserii Paulina Piotrowska z PRoto.pl...

Przedstawiciel Rady Etyki PR opowiada o pomyśle zaktualizowania branżowych standardów etycznych...

Z CEO New Communications, wyłącznego przedstawiciela Superbrands w Polsce, rozmawiamy m.in. o najnowszej edycji konkursu...

Monika Chmielewska-Żehaluk mówi o komunikacji firmy farmaceutycznej w mediach społecznościowych...

Krzysztof Koczorowski analizuje sześć ubiegłorocznych rebrandingów: trzy z nich to zmiany pozytywne, kolejne trzy „prowokują natomiast do zadania pytania »dlaczego?«”...

Marek Sieczkowski pisze o przepływie informacji w organizacji i analizuje przykład niedawnego kryzysu w PLL LOT...

Czy w kontrakcie wpisywać konsekwencje niewywiązania się z obowiązków? Co z wymogami oznaczeń materiałów sponsorowanych? Pracować „na akceptach” czy dać kredyt zaufania?

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin