REKLAMA

„W ciągu 10 miesięcy zorganizowaliśmy aż 370 wydarzeń, zaangażowaliśmy 320 stowarzyszeń i fundacji z całej Polski” – o kampanii „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada” opowiada Łukasz Kędzior z Tesco Polska…

Widzowie oczekują i będą oczekiwać od multipleksów najwyższej jakości – zarówno komfortu siedzenia w sali, jak i najlepszego obrazu i dźwięku, którego nie daje nawet największe kino domowe...

To książka do której się wraca, która przyciąga i wciąga. Napisana jest barwnym i żywym językiem, zawiera liczne opisy studiów przypadków...

„Współczesne »sondażowanie« jest w coraz mniejszym stopniu sposobem odtwarzania opinii ludzi, a w coraz większym – narzędziem manipulacji służącej kreowaniu ich poglądów i zachowań” – pisze dr Szalkiewicz...

„Specjaliści ds. PR są​ odpowiedzialni ​za pokazanie, jak korzystać z tych technologii ​rozsądnie​ i zgodnie z przeznaczeniem. To również na ich barkach ciąży złagodzenie lęku, który może wystąpić wśród odbiorców” – pisze Anna Ryczkowska...

„W trakcie kilkudziesięciu debat i warsztatów mogliśmy zobaczyć, jak wykorzystać treści tworzone przez działy komunikacji w inny niż klasyczny sposób – zarówno w komunikacji z dziennikarzami, jak i konsumentami” – mówi CEO On Board Think Kong...

Ewa Mittelstaedt i Adam Kozłowski opowiadają m.in. o kulisach współpracy z LEWISEM i Google'em, a także swojej wizji public relations...

„Oferując biżuterię wysokiej jakości – zarówno pod kątem kruszców, designu, jak i wykonania (każdy produkt marki wykonany jest ręcznie w Atelier przez mistrzów jubilerstwa) – należy uwzględnić element edukacyjny” – wyjaśnia Urszula Dmowska, współzałożycielka marki...

„Specjaliści ds. PR są​ odpowiedzialni ​za pokazanie, jak korzystać z tych technologii ​rozsądnie​ i zgodnie z przeznaczeniem. To również na ich barkach ciąży złagodzenie lęku, który może wystąpić wśród odbiorców” – pisze Anna Ryczkowska...

A gdyby monitoringu mediów użyć do… resocjalizacji więźniów lub walki o zachowanie bioróżnorodności na Ziemi?

Serwis ten ma 575 milionów użytkowników na całym świecie i cały czas rośnie. O tym, dlaczego nie można przejść obok niego obojętnie, pisze dla PRoto Dagmara Pakulska...

REKLAMA

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin