„Skupiam się na estetyce. Najlepsze co mogę zrobić, to to, by ludzie po prostu chcieli oglądać moje zdjęcia. Zwykli obywatele, wyborcy – a nie fachowcy, specjaliści od wizerunku” – opowiada PRoto.pl Jakub Szymczuk, osobisty fotograf Prezydenta Andrzeja Dudy...

Czym różnią się zasady prawne dotyczące reklamowania tych produktów? I czy da się sprawić, by konsument bombardowany reklamami nie czuł się zagubiony i zapamiętał konkretną markę?...

To książka do której się wraca, która przyciąga i wciąga. Napisana jest barwnym i żywym językiem, zawiera liczne opisy studiów przypadków...

»Natrętna propaganda« TVP ma jednak niewiele wspólnego, z tą którą tworzył J. Goebbels. Czerpie zaś niewątpliwie pełnymi garściami z PRL-owskiej propagandy sukcesu lat 70.”...

Eksperci od komunikacji internetowej wytykają kilka problemów tej platformy. Radzą też jednak, dla jakich marek może być ona odpowiednia...

Dirk Aarts, partner zarządzający w 24/7Communication, opowiada w wywiadzie o pracy członka jury w SABRE Awards i zakulisowych rozmowach na temat trendów w branży PR...

„To była absolutnie przemyślana moja decyzja i miałem satysfakcję, że została usłyszana przez wszystkich (...). Gdybym się zaczął zastanawiać w dyskusji, mogłoby to wyjść inaczej” – mówi...

„Dobra wiadomość jest taka, że zapotrzebowanie na specjalistów ds. CSR będzie wzrastało, więc warto wzmacniać kompetencje w tym kierunku” – mówi Marzena Strzelczak z FOB...

Eksperci od komunikacji internetowej wytykają kilka problemów tej platformy. Radzą też jednak, dla jakich marek może być ona odpowiednia...

Influencer marketing to już od dawna żadna nowość, jednak sektor farmaceutyczny na współpracę z influencerami nie decyduje się tak często. Jak branża może zatem ich wykorzystać w swoich działaniach?

W sporze przedsiębiorców – być wszechstronnym czy wyspecjalizowanym – stają po tej drugiej stronie. Jak patrzą na swoją specjalizację? Co im ona daje? W czym przeszkadza? Jak sobie z tym radzą?

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin