REKLAMA

„W ciągu 10 miesięcy zorganizowaliśmy aż 370 wydarzeń, zaangażowaliśmy 320 stowarzyszeń i fundacji z całej Polski” – o kampanii „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada” opowiada Łukasz Kędzior z Tesco Polska…

Widzowie oczekują i będą oczekiwać od multipleksów najwyższej jakości – zarówno komfortu siedzenia w sali, jak i najlepszego obrazu i dźwięku, którego nie daje nawet największe kino domowe...

To książka do której się wraca, która przyciąga i wciąga. Napisana jest barwnym i żywym językiem, zawiera liczne opisy studiów przypadków...

„(...) nie wydaje się, aby najpopularniejsi przedstawiciele sceny kabaretowej czuli potrzebę powrotu do telewizji publicznej. Doskonale radzą sobie bez tego medium” – pisze dr Wojciech K. Szalkiewicz...

Dobrze zrobiony post RTM daje efekty nawet przez kilka tygodni. Pamiętajmy jednak, żeby nie robić go na siłę, bo słaba i wymuszona kreacja odbije się długą czkawką...

Katarzyna Czajka-Kominiarczuk (zpopk.pl) o pomysłach na współpracę blogosfery z markami i instytucjami, tabu pieniądza w środowisku influencerów kulturalnych oraz różnicach między blogerami a dziennikarzami...

O początkach firmy i o tym, jak przekonać konsumentów do korzystania z usługi e-grocery rozmawiamy z Katarzyną Kazior, prezes Frisco.pl...

„Klątwa marketingowca czy PR-owca to stosowanie pięknych okrągłych zdań, które nie niosą żadnej treści” – o tym, jak posługiwać się językiem, by skutecznie się komunikować, rozmawiamy z Piotrem Buckim...

Dobrze zrobiony post RTM daje efekty nawet przez kilka tygodni. Pamiętajmy jednak, żeby nie robić go na siłę, bo słaba i wymuszona kreacja odbije się długą czkawką...

Pytanie o zasadność konkretnych rozwiązań powinno być tym, które pada najczęściej w trakcie realizacji projektu. Chatbot nie może być do wszystkiego...

Jakich działań public relations potrzebują organizacje pozarządowe i jak mogą pomóc im specjaliści do spraw komunikacji?

REKLAMA

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin