.

„W ciągu 10 miesięcy zorganizowaliśmy aż 370 wydarzeń, zaangażowaliśmy 320 stowarzyszeń i fundacji z całej Polski” – o kampanii „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada” opowiada Łukasz Kędzior z Tesco Polska…

Widzowie oczekują i będą oczekiwać od multipleksów najwyższej jakości – zarówno komfortu siedzenia w sali, jak i najlepszego obrazu i dźwięku, którego nie daje nawet największe kino domowe...

To książka do której się wraca, która przyciąga i wciąga. Napisana jest barwnym i żywym językiem, zawiera liczne opisy studiów przypadków...

„Aktorzy naszej sceny politycznej starają się, jak mogą. Niestety, Oscara (a nawet nominacje) za rolę pierwszoplanową trudno przyznać” – dr Krystian Dudek o nieprzećwiczonych rolach posłów i posłanek...

Każdemu jury podczas Dubai Lynx towarzyszy Award Manager, który przeprowadza nas kolejno przez wszystkie zgłoszenia, oraz wolontariusz – student lokalnej uczelni, który wyjaśnia kontekst kulturowy...

O technologii VR w nauczaniu i sposobach promowania uczelni wyższych rozmawiamy z Darią Kowalską, dyrektor Biura Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego...

Wywiad z autorami książki Inżynierowie społeczni i technologie zdobywania władzy. Studia nad manipulacją i propagandą, prof. Markiem Sokołowskim i dr. Wojciechem Krzysztofem Szalkiewiczem...

Frank Tiemann, odpowiedzialny za komunikację Rolls-Royce’a w Europie, o wartościach marki, otwarciu salonu w Polsce, personalizacji i o tym, jaką rolę w komunikacji marki luksusowej odgrywają media społecznościowe w ekskluzywnym wywiadzie dla PRoto...

W epoce fake newsów, PR-owców, „apologetów” prawdy o markach, czeka jeszcze więcej pracy. Sami zainteresowani nie sądzą jednak, że potrzebna jest niezależna instytucja, która zajmowałaby się fact-checkingiem informacji brandowych...

Odbiorcom czasowniki kojarzą się z konkretnymi czynnościami, które sami wykonują na co dzień albo o których marzą. Są podstawą wielu związków frazeologicznych czy powszechnie znanych tytułów książek i filmów, które w tytułach możemy z powodzeniem przekształcać...

W uprawianiu skutecznego pitchingu z pewnością pomocne są rozwinięte umiejętności personalne, ale przede wszystkim wymagane jest rzetelne przygotowanie. Nim chwycisz za telefon lub napiszesz wiadomość, przygotuj dobrze grunt pod rozmowę...

X

Zamów newsletter

Akceptuję regulamin