Skąd tak duża popularność podcastów? I jak tę formę komunikacji mogą wykorzystać PR-owcy?

Przede wszystkim poczucie misji, dążenie do zmiany na lepsze – to skłania ekspertów od public relations do angażowania się społecznie. Ale widzą też inne korzyści...

To książka do której się wraca, która przyciąga i wciąga. Napisana jest barwnym i żywym językiem, zawiera liczne opisy studiów przypadków...

„Ci, którzy przed wybuchem pandemii potrafili zbudować szczere i głębokie relacje ze swoimi klientami, dziś mają większe szanse na przetrwanie niż ci, którzy tych relacji nie mają” – pisze Przemysław Przybylski...

Usunięcie przez Instagram zakładki, w której można było śledzić aktywność innych użytkowników, to tekst, który wzbudził największe zainteresowanie...

„Konsumenci oczekują przejrzystych etykiet oraz prostszych składów, a także minimalizowania negatywnego wpływu na środowisko”...

Po co Cohn & Wolfe wpisuje pro bono do strategii rozwoju? Jak dzieli czas na przetargi i wolontariat? Czy struktury globalne pomagają, czy przeszkadzają?

Jakimi zasadami agencja kieruje się przy angażowaniu się w pracę z NGOsem? Czy powinna mieć wątpliwości przed udzieleniem pomocy danej opcji politycznej?

„W kryzysie, zwłaszcza dotyczącym bezpieczeństwa i życia ludzi, opłaca się być odważnym – pierwszym, który robi właściwe rzeczy. Nawet jeśli trzeba podejmować trudne (także finansowo) decyzje” – pisze Beata Kopczyńska...

Czas jest wyjątkowo trudny i wymagający – zarówno dla społeczeństwa, jak i dla biznesu. Każda organizacja musi komunikować się z otoczeniem – pracownikami, klientami, partnerami biznesowymi. W tym dziś rola PR-owców, przed nimi jednak niełatwe zadanie...

W agencjach drastycznych zmian w związku z koniecznością pracy w trybie home office nie było, bo pracownicy już wcześniej korzystali z tej opcji. Co nieco jest jednak inaczej. Jak sobie radzą, by pracować efektywnie i utrzymać relacje?

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin