Skąd tak duża popularność podcastów? I jak tę formę komunikacji mogą wykorzystać PR-owcy?

Przede wszystkim poczucie misji, dążenie do zmiany na lepsze – to skłania ekspertów od public relations do angażowania się społecznie. Ale widzą też inne korzyści...

To książka do której się wraca, która przyciąga i wciąga. Napisana jest barwnym i żywym językiem, zawiera liczne opisy studiów przypadków...

„ (...) niedawny gest posłanki Joanny Lichockiej to zdecydowanie więcej niż polityczna głupota – to błąd. I to poważny, mogący mieć dalekosiężne skutki tak dla jego autorki, jak i dla reprezentowanego przez nią ugrupowania” – pisze dr Wojciech Szalkiewicz...

Usunięcie przez Instagram zakładki, w której można było śledzić aktywność innych użytkowników, to tekst, który wzbudził największe zainteresowanie...

„Konsumenci oczekują przejrzystych etykiet oraz prostszych składów, a także minimalizowania negatywnego wpływu na środowisko”...

Po co Cohn & Wolfe wpisuje pro bono do strategii rozwoju? Jak dzieli czas na przetargi i wolontariat? Czy struktury globalne pomagają, czy przeszkadzają?

Jakimi zasadami agencja kieruje się przy angażowaniu się w pracę z NGOsem? Czy powinna mieć wątpliwości przed udzieleniem pomocy danej opcji politycznej?

Aktywnie działający w branży eksperci opowiadają m.in. o wymaganiach wobec kandydatów i ścieżce rozwoju kariery...

Krzysztof Koczorowski przedstawia ranking najlepszych i najgorszych zmian identyfikacji wizualnej...

Dogłębna analiza i dobra checklista pomoże zadbać o reputację niejednej firmy, która ma zamiar się „zazielenić” – przekonują eksperci...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin