Skąd tak duża popularność podcastów? I jak tę formę komunikacji mogą wykorzystać PR-owcy?

Przede wszystkim poczucie misji, dążenie do zmiany na lepsze – to skłania ekspertów od public relations do angażowania się społecznie. Ale widzą też inne korzyści...

To książka do której się wraca, która przyciąga i wciąga. Napisana jest barwnym i żywym językiem, zawiera liczne opisy studiów przypadków...

Ma to „zapobiegać przekłamaniom w informacjach przekazywanych mediom”. Czy faktycznie ma to sens? O tym pisze dr Wojciech K. Szalkiewicz...

Usunięcie przez Instagram zakładki, w której można było śledzić aktywność innych użytkowników, to tekst, który wzbudził największe zainteresowanie...

Po co Cohn & Wolfe wpisuje pro bono do strategii rozwoju? Jak dzieli czas na przetargi i wolontariat? Czy struktury globalne pomagają, czy przeszkadzają?

Jakimi zasadami agencja kieruje się przy angażowaniu się w pracę z NGOsem? Czy powinna mieć wątpliwości przed udzieleniem pomocy danej opcji politycznej?

Rozmawiamy o tym z Jackiem Jakubczykiem, prezesem agencji...

Krzysztof Koczorowski przedstawia ranking najlepszych i najgorszych zmian identyfikacji wizualnej...

Dogłębna analiza i dobra checklista pomoże zadbać o reputację niejednej firmy, która ma zamiar się „zazielenić” – przekonują eksperci...

W październiku odbyło się w Polsce spotkanie agencji PR zrzeszonych w sieci IPREX. Consulting’n more, gospodarz wydarzenia, przygotowało dla PRoto.pl przegląd trendów i wyzwań dominujących obecnie w branży...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin