„Skupiam się na estetyce. Najlepsze co mogę zrobić, to to, by ludzie po prostu chcieli oglądać moje zdjęcia. Zwykli obywatele, wyborcy – a nie fachowcy, specjaliści od wizerunku” – opowiada PRoto.pl Jakub Szymczuk, osobisty fotograf Prezydenta Andrzeja Dudy...

Czym różnią się zasady prawne dotyczące reklamowania tych produktów? I czy da się sprawić, by konsument bombardowany reklamami nie czuł się zagubiony i zapamiętał konkretną markę?...

To książka do której się wraca, która przyciąga i wciąga. Napisana jest barwnym i żywym językiem, zawiera liczne opisy studiów przypadków...

„Część młodego pokolenia lub pozostali PR-owcy nie mają często do czynienia z prasą. A szkoda” – pisze Łukasz M. Zając...

„Tworząc komunikację, czy to na poziomie strategicznym, czy operacyjnym, zawsze warto mieć w głowie krytyka, z którym poprowadzimy wewnętrzny dialog i który ostrzeże nas przed rafami koralowymi”...

Piotr Müller opowiada PRoto.pl o planie na prekampanijne miesiące, jak często musi prostować fake newsy i co byłoby według niego porażką rzecznika rządu...

Tomasz Polewczyński z McDonald’s Polska opowiada o tym, jak długo może trwać proces zmiany postrzegania marki pracodawcy i dlaczego warto to robić...

„Tworząc komunikację, czy to na poziomie strategicznym, czy operacyjnym, zawsze warto mieć w głowie krytyka, z którym poprowadzimy wewnętrzny dialog i który ostrzeże nas przed rafami koralowymi”...

Księżną Sussex prasa raz kocha, raz nienawidzi. Ekspertki od wizerunku oceniają, dlaczego tak się dzieje...

Klienci często kojarzą wykorzystanie filmów ze stworzeniem ogólnego materiału o firmie. Można jednak patrzeć na to znacznie szerzej...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin