Skąd tak duża popularność podcastów? I jak tę formę komunikacji mogą wykorzystać PR-owcy?

Przede wszystkim poczucie misji, dążenie do zmiany na lepsze – to skłania ekspertów od public relations do angażowania się społecznie. Ale widzą też inne korzyści...

To książka do której się wraca, która przyciąga i wciąga. Napisana jest barwnym i żywym językiem, zawiera liczne opisy studiów przypadków...

„To, co zorganizowano w Końskich, ma już bowiem swoją fachową nazwę – »wywiad sponsorowany« (...). Z kolei »Arena Prezydencka« w Lesznie to nic innego jak duża »konferencja prasowa«” – pisze dr Szalkiewicz...

„Zerwane kontrakty reklamowe, rewidowane założenia planów komunikacyjnych i marketingowych, cięcia budżetów – to sytuacja, z jaką dzisiaj mamy w wielu miejscach do czynienia” – pisze Michał Leksiński...

„Giełda dla wielu osób w trakcie lockdownu stała się też ostatnim miejscem dostarczającym emocji” – mówi w wywiadzie Wojciech Iwaniuk z Inner Value...

Rozmawiamy o pracy w sztabie, mówieniu o kulisach, a także prowadzeniu kampanii w obliczu pandemii...

„Wydarzenia zbiorowe będą budziły niepokój, nie będą już nigdy euforycznym doświadczeniem wspólnotowym”...

Przedstawiciele ośrodków medycznych opowiadają, jak poradzili sobie z komunikacją wewnętrzną w czasie pandemii...

Co sprawiło, że klubom i sportowcom udało się utrzymać więź z kibicami w czasie zamknięcia stadionów?

Aby uzyskać jak najbardziej miarodajne wyniki, już na etapie planowania działań należy pamiętać o kilku kluczowych krokach...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin