Rozmawiamy o pracy rzecznika resortu zdrowia w czasie pandemii. „Staliśmy się w Ministerstwie poniekąd osią komunikacji dla całego kraju” – mówi Andrusiewicz...
Piotr Rutkowski, zastępca rzecznika prasowego mBanku, opowiada, jak przebiegały działania sztabu kryzysowego, dlaczego podeszli do sprawy z humorem i jaki jest jego ulubiony mem...
To książka do której się wraca, która przyciąga i wciąga. Napisana jest barwnym i żywym językiem, zawiera liczne opisy studiów przypadków...
„To, co zorganizowano w Końskich, ma już bowiem swoją fachową nazwę – »wywiad sponsorowany« (...). Z kolei »Arena Prezydencka« w Lesznie to nic innego jak duża »konferencja prasowa«” – pisze dr Szalkiewicz...
Co roku więcej osób przekazuje 1% podatku wybranej organizacji pożytku publicznego. Nie dziwi fakt, że organizacje rywalizują, niemal jak rasowy biznes, o uwagę swoich darczyńców...
„Pokazywanie różnorodności, dotykanie niewygodnych, ale ważnych tematów, a czasem wręcz łamanie tabu, prowadzą do zmiany mentalności” – mówi redaktor naczelna „Fashion Magazine”...
Sprawdzają się one w roli liderek i potrafią podejmować trudne decyzje – podkreśla trenerka biznesu, Sylwia Królikowska...
„Mówiąc o zdrowiu i życiu w insightach wciąż warto odwoływać się do wartości takich jak: dobro społeczne, miłość, przyjaźń, życzliwość, uczciwość, odpowiedzialność, szacunek czy bliskość” – mówi Izabela Sałamacha...
O problemach związanych z prowadzeniem profili w mediach społecznościowych przez urzędy pisze Rafał Skwiot...
Wysyłka kreatywna potrafi być zmorą dla PR-owców, pracujących w warunkach ciągłego deficytu czasu. Aby skrócić czas potrzebny na przygotowanie „czegoś ciekawego”, warto sięgnąć po kilka inspiracji...
Co roku więcej osób przekazuje 1% podatku wybranej organizacji pożytku publicznego. Nie dziwi fakt, że organizacje rywalizują, niemal jak rasowy biznes, o uwagę swoich darczyńców...