„Skupiam się na estetyce. Najlepsze co mogę zrobić, to to, by ludzie po prostu chcieli oglądać moje zdjęcia. Zwykli obywatele, wyborcy – a nie fachowcy, specjaliści od wizerunku” – opowiada PRoto.pl Jakub Szymczuk, osobisty fotograf Prezydenta Andrzeja Dudy...

Czym różnią się zasady prawne dotyczące reklamowania tych produktów? I czy da się sprawić, by konsument bombardowany reklamami nie czuł się zagubiony i zapamiętał konkretną markę?...

To książka do której się wraca, która przyciąga i wciąga. Napisana jest barwnym i żywym językiem, zawiera liczne opisy studiów przypadków...

Ma to „zapobiegać przekłamaniom w informacjach przekazywanych mediom”. Czy faktycznie ma to sens? O tym pisze dr Wojciech K. Szalkiewicz...

Wykorzystanie go może przynieść wiele dobrego zarówno markom (niezależnie od rozmiaru), jak i podróżnikom...

„Zespół z jednej strony już raz dokonał niemożliwego, z drugiej – czeka nas trudny okres i dużo ciężkiej pracy” – mówi dyrektor komunikacji, opowiadając o kulisach kryzysu Wiosny i najnowszej kampanii społecznej...

Alicja Wysocka-Świtała, partner zarządzająca Clue PR, opowiada o swoich obserwacjach po sesjach jurorskich w konkursie Stevie Awards...

Zdaniem ekspertów organizacja używająca do tego mediów społecznościowych musi pamiętać m.in. o prawie pracowników do prywatności oraz dopasowaniu treści do prawdziwej atmosfery panującej w firmie...

Wykorzystanie go może przynieść wiele dobrego zarówno markom (niezależnie od rozmiaru), jak i podróżnikom...

„Nierzadko firma, która zajęta jest działalnością prokonsumencką, zapomina, że musi prowadzić dialog ze swoim otoczeniem” – zwraca uwagę Michał Leksiński, Director for PR z agencji CEC Government Relations...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin