Skąd tak duża popularność podcastów? I jak tę formę komunikacji mogą wykorzystać PR-owcy?

Przede wszystkim poczucie misji, dążenie do zmiany na lepsze – to skłania ekspertów od public relations do angażowania się społecznie. Ale widzą też inne korzyści...

To książka do której się wraca, która przyciąga i wciąga. Napisana jest barwnym i żywym językiem, zawiera liczne opisy studiów przypadków...

„Ci, którzy przed wybuchem pandemii potrafili zbudować szczere i głębokie relacje ze swoimi klientami, dziś mają większe szanse na przetrwanie niż ci, którzy tych relacji nie mają” – pisze Przemysław Przybylski...

„Zerwane kontrakty reklamowe, rewidowane założenia planów komunikacyjnych i marketingowych, cięcia budżetów – to sytuacja, z jaką dzisiaj mamy w wielu miejscach do czynienia” – pisze Michał Leksiński...

„Wydarzenia zbiorowe będą budziły niepokój, nie będą już nigdy euforycznym doświadczeniem wspólnotowym”...

Z prezeską Polskiego Stowarzyszenia Public Relations rozmawiamy m.in. o dołączeniu organizacji do Global Alliance i wyzwaniach, przed jakimi stoi dziś branża...

W rozmowie z PRoto.pl menedżerka oraz założycielka i właścicielka agencji Avant Mangement opowiada m.in. o swojej pracy, show biznesie i czarnej liście gwiazd...

„Wszyscy (influencerzy i współpracujące z nimi marki) szukali sposobu na komunikację w sytuacji, która w dobie mediów społecznościowych jeszcze nigdy nie miała miejsca. Czego nauczyło nas to doświadczenie?” – pisze Dominika Kucner...

Czy nie jest ich za wiele? W jaki sposób przygotować się do takiego działania? O czym należy pamiętać pod względem technicznym? Jak dobierać platformy?

„Czy instytucja, która robi coś na wyłączność, potrzebuje strategii komunikacyjnej? Brak konkurencji sprawia, że nie musi zabiegać o klienta. Jednak kontrolowany kontakt z otoczeniem daje realne korzyści” – pisze Beata Kopczyńska...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin