Zapytaliśmy ekspertów m.in. o to, które obszary PR-u zmieniają się najszybciej i jakim branżom poza komunikacyjną powinni przyglądać się PR-owcy...

Z ambasador Golden Drum w Polsce rozmawiamy o tegorocznej jubileuszowej edycji festiwalu i trendach w branży kreatywnej...

To książka do której się wraca, która przyciąga i wciąga. Napisana jest barwnym i żywym językiem, zawiera liczne opisy studiów przypadków...

„Pozwolę sobie zaproponować malutkie case study dotyczące »globalnej, jak i lokalnej dezinformacji«, wracając tym samym do zagadnienia wiarygodności sondaży przedwyborczych” – pisze dr Szalkiewicz...

„Mimo powszechnych deklaracji i chęci stosowania wideo, nadal większość firm tego nie robi” – pisze Robert Tarnowski...

Z dyrektorką generalną Forum Odpowiedzialnego Biznesu rozmawiamy m.in. o sytuacji kobiet w biznesie, polityce i na rynku pracy...

Adrian Kubicki tłumaczy, dlaczego polski przewoźnik najpierw zdementował informacje o zbieraniu pieniędzy w Pekinie, a potem je potwierdził...

Założycielka 24/7Communication opowiada PRoto.pl o swoich doświadczeniach z kandydowania w wyborach samorządowych...

„Mimo powszechnych deklaracji i chęci stosowania wideo, nadal większość firm tego nie robi” – pisze Robert Tarnowski...

„Działasz etycznie i odpowiedzialnie? Powiedz o tym ludziom!” – zachęca Aleksandra Lisowska...

Eksperci ds. marketingu sportowego podpowiadają, jak powinna wyglądać współpraca między firmą a sportowcem...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin