.

....

„W ciągu 10 miesięcy zorganizowaliśmy aż 370 wydarzeń, zaangażowaliśmy 320 stowarzyszeń i fundacji z całej Polski” – o kampanii „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada” opowiada Łukasz Kędzior z Tesco Polska…

Widzowie oczekują i będą oczekiwać od multipleksów najwyższej jakości – zarówno komfortu siedzenia w sali, jak i najlepszego obrazu i dźwięku, którego nie daje nawet największe kino domowe...

To książka do której się wraca, która przyciąga i wciąga. Napisana jest barwnym i żywym językiem, zawiera liczne opisy studiów przypadków...

Pisaniu zawsze towarzyszy jakaś idea – po coś piszemy. Jedni żeby opluć innych, drudzy z potrzeby serca, jeszcze inni chcą, żeby ktoś ich wysłuchał. Jedno jest pewne: wszyscy oczekują tego samego – odpowiedzi...

Zdjęcia w jakości 4K w Messengerze i śledzenie hashtagów to tylko niektóre nowości w social mediach z ostatnich tygodni...

„Geje i lesbijki są nie tylko wierni markom, które wspierają i rozumieją homoseksualistów, ale także stają się ich najlepszymi ambasadorami”...

„Wiele badań potwierdza to, że dzieci są driverami zakupowymi rodziców. Mimo że rodzic trzyma portfel, to dziecko dość swobodnie rozporządza pieniędzmi. My jesteśmy łącznikiem między firmami a rodzicami i dziećmi”...

„Rebranding to impuls. Do wewnątrz i na zewnątrz firmy. Manifest zmian. One wcale nie powinny być wymuszone przez kryzys, spadek sprzedaży, odpływ klientów”...

Wbrew pozorom nie będzie to tekst o działaniach PR na rzecz hakerów. Problem połączenia świata komunikacji z cyberprzestępcami jest o wiele bardziej złożony. I groźniejszy...

Skąd ten książkowy boom i moda na pisanie? Po co to robić, skoro według badań prawie nikt nie czyta?...

W polskiej branży public relations są osoby, które realizują się jednocześnie na innych polach zawodowych…

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin