Skąd tak duża popularność podcastów? I jak tę formę komunikacji mogą wykorzystać PR-owcy?

Przede wszystkim poczucie misji, dążenie do zmiany na lepsze – to skłania ekspertów od public relations do angażowania się społecznie. Ale widzą też inne korzyści...

To książka do której się wraca, która przyciąga i wciąga. Napisana jest barwnym i żywym językiem, zawiera liczne opisy studiów przypadków...

„To, co zorganizowano w Końskich, ma już bowiem swoją fachową nazwę – »wywiad sponsorowany« (...). Z kolei »Arena Prezydencka« w Lesznie to nic innego jak duża »konferencja prasowa«” – pisze dr Szalkiewicz...

„Brakuje w debacie rzeczowych głosów przedstawicieli organizacji pozarządowych, którzy bardzo często mają do powiedzenia dużo więcej interesujących, a przede wszystkim wartościowych rzeczy, niż politycy” – pisze Bartosz Łopiński...

Akcja „Turystyka w mig” miała zachęcać osoby głuche do czynnego udziału w tworzeniu marki Mazury Zachodnie – mówi Marlena Rogowska...

Piotr Rutkowski, zastępca rzecznika prasowego mBanku, opowiada, jak przebiegały działania sztabu kryzysowego, dlaczego podeszli do sprawy z humorem i jaki jest jego ulubiony mem...

Dlaczego warto angażować się pro bono, jak zdecydować, czemu się poświęcić, oraz jakie projekty zgłosić do nowej kategorii w Złotych Spinaczach – o tym w wywiadzie...

„Brakuje w debacie rzeczowych głosów przedstawicieli organizacji pozarządowych, którzy bardzo często mają do powiedzenia dużo więcej interesujących, a przede wszystkim wartościowych rzeczy, niż politycy” – pisze Bartosz Łopiński...

Przedstawicielki marek kosmetycznych dzielą się doświadczeniami na temat współpracy z influencerami i sposobów na promowanie produktów...

„Te pozornie odległe praktyki świetnie się uzupełniają i tworzą zgrany duet, który zwiększa wartość i renomę marki” – pisze Natalia Olszewska...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin