.

Amerykańscy szefowie cenią nowe media

dodano: 
27.03.2007

Autor:

Weber Shandwick z KRC Research
komentarzy: 
0

Najnowsze badanie przygotowane przez agencję Weber Shandwick i firmę KRC Research pokazuje, że coraz więcej osób zarządzających w firmach uznaje znaczenie alternatywnych mediów. W analizie rozumiane są one jako media inne niż radio, telewizja i drukowana prasa. Do „eksperymentowania” z nimi przyznaje się aż 76 procent osób pełniących funkcję Senior Executive’ów; prawie połowa (49 proc.) uważa, że docieranie do potencjalnych klientów za pomocą tradycyjnych mediów nie jest już możliwe, a umiejętne wykorzystywanie nowych mediów zdecyduje o sukcesie lub porażce firm w przyszłości.
Firmy oprócz stron internetowych, bezpośredniego mailingu i spersonalizowanych eventów coraz częściej zwracają się w stronę społeczności internetowych, by komunikować się z konsumentami. To narzędzie wykorzystuje prawie 7 na 10 badanych (69 proc.). Niemal tyle samo posługuje się tradycyjną reklamą w prasie (68%). Rośnie także znaczenie niszowego marketingu, do wykorzystywania którego w komunikacji z klientami przyznaje się 61 proc. respondentów.
Twierdzą oni, że współcześni klienci potrzebują coraz większej personalizacji, osobistego i wyjątkowego traktowania ich przez firmy. Dlatego popularność zyskują przekazy video on-line czy marketing zorientowany kulturowo. W najbliższych pięciu latach Senior Executive’i najwięcej funduszy przeznaczą na rozbudowę stron internetowych (66 proc.), personalizowane eventy dla wybranych demograficznie grup docelowych (54 porc), reklamę internetową (46 proc), marketing niszowy (43 proc) i docieranie do społeczności lokalnych (40 porc.). Wyraźnie spadnie natomiast zainteresowanie telewizyjnymi czy radiowymi reklamami oraz outdoorem. Respondentami badania było 104 Senior Executive’ów z firm amerykańskich. Więcej informacji o raporcie.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter


 

Akceptuję regulamin