Biuletyn firmowy. Praktyczny poradnik redaktora, Iwona Handschuh i Tomasz Kościelny

dodano: 
16.09.2004

Autor recenzji:

Iwona Handschuh i Tomasz Kościelny
komentarzy: 
0

Pierwsza w Polsce książka poświęcona biuletynom firmowym – „Biuletyn firmowy. Praktyczny poradnik redaktora” – to publikacja, która powstała między innymi na podstawie doświadczeń konsultantów Agape w przygotowywaniu biuletynów firmowych.
Iwona Handschuh i Tomasz Kościelny opisują miejsce, rolę i narzędzia komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz pomagają zastosować biuletyn firmowy w praktyce. Korzystając ze sprawdzonych praktycznych rozwiązań, autorzy przedstawiają zasady aktywnej pracy nad jakością biuletynu, motywacji zespołu redakcyjnego, rekrutacji nowych osób oraz dzielą się wskazówkami, jak obniżyć koszty wydawania czasopisma.
Lektura przeznaczona jest dla zaczynających pracę w zespole redakcyjnym biuletynu, ale i dla mających już pewne doświadczenie, lecz chcących pogłębić i usystematyzować swoją wiedzę. Książka jest narzędziem pracy dla działów marketingu, personalnego i public relations firm.

W książce poruszane są między innymi następujące zagadnienia:
• Korzyści z wydawania gazetki,
• Tworzenie i motywowanie zespołu redakcyjnego,
• Najważniejsze elementy pisma firmowego,
• Etapy powstawania biuletynu,
• Ustalanie tematyki pism firmowych,
• Pisanie i redagowanie tekstów,
• Miara sukcesu wydawania biuletynu,
• Doświadczenia firm wydających biuletyny, które w Konkursie Biuletynów Firmowych 2001 zostały uznane za najlepsze.

Autorzy: Iwona Handschuh, Tomasz Kościelny
Tytuł: Biuletyn firmowy. Praktyczny poradnik redaktora
Wydawca: Agape
Objętość: 136 stron
Oprawa: twarda
ISBN: 83-915996-0-4

Wydawnictwo:

Agape

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin