Zdobądź rozgłos dla siebie i swojej firmy, Marisa D'Vari

dodano: 
13.03.2007

Autor recenzji:

Maria Matusiewicz
komentarzy: 
0

Zdobądź rozgłos dla siebie i swojej firmy – łatwo powiedzieć, a dzięki publikacji Marisy D’Vari - ma być równie łatwo zrealizować.
Czytając, da się odczuć, iż jest to książka przeznaczona dla amerykańskiego czytelnika, co nie znaczy jednak, że europejski, polski, nie uzna jej za przydatną. Pozycja przepełniona jest poradami dotyczącymi konsekwencji w działaniu i wiary w sukces.
Autorka nie prezentuje w niej szerokiej wiedzy, a jedynie spostrzeżenia i rady. Tłumaczy, jak dotrzeć do mediów, zainteresować sobą i swoim pomysłem, jak to zainteresowanie utrzymać i jak sobie z nim radzić.
To właściwie poradnik napisany bardzo przystępnym i bezpośrednim językiem.
Poszczególne rozdziały podpowiadają przede wszystkim JAK DOTRZEĆ (do mediów, do klientów) i JAK ZDOBYĆ (sławę, uznanie, rozgłos). Wszystko to osiągniemy wzorując się na amerykańskich przykładach osób, które dzięki wytrwałości i wierze w siebie zaistniały, pisząc na przykład do programu Oprah Winfrey Show.

To książka dla osób, które pragną rozwinąć swoją indywidualną karierę zawodową, zdobyć i utrzymać pozycję; mają oryginalny pomysł na działalność, które znalazły niszę i nie boją się spróbować tego wykorzystać. Zawiera wiele ciekawych przykładów, spodoba się tym, którzy zmęczeni są podręcznikami, autorka bowiem „rozmawia” z czytelnikiem, popisując się jednocześnie wiedzą psychologiczną. Bezpośredni wniosek, jaki nasuwa się po przeczytaniu książki jest taki: sukces jest wynikiem wiary i konsekwencji w działaniu. Dla entuzjastów.

Maria Matusiewicz
majaguara@yahoo.com

Wydawnictwo:

Oficyna a Wolters Kluwer business

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin