Rada Etyki Public Relations

ul. Czerska 8/10
Warszawa
Polska
22 555 33 30

Opis działalności:

Rada Etyki Public Relations jest powołanym przez organizacje branży public relations w Polsce niezależnym, społecznym narzędziem kontroli i edukacji praktyków komunikacji społecznej (komunikacji marketingowej) w zakresie przestrzegania i stosowania norm etycznych i pożądanych zachowań (obowiązujących) w praktyce zawodowej.

Celem funkcjonowania Rady jest:
- promowanie standardów etycznych w PR
- edukacja w dziedzinie etyki PR
- wydawanie opinii dotyczących praktyk rynkowych, które mogłyby wpłynąć na funkcjonowanie i postrzeganie branży PR
- wydawanie orzeczeń dotyczących konkretnych sytuacji, rodzących podejrzenia o stosowanie praktyk niezgodnych ze standardami etyki profesjonalnej, o ile strony takiego sporu dobrowolnie poddadzą się jurysdykcji Rady.

Członkowie:

Kadencja 2019-obecnie:
Hanna Waśko - delegowana przez Związek Firm Public Relations
Przemysław Mitraszewski - delegowany przez Związek Firm Public Relations
dr Łukasz Przybysz - delegowany przez Związek Firm Public Relations
Wojciech Dąbrówka - delegowany przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations
Adam Łaszyn - delegowany przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin