Michał Dolny

Od blisko 20 lat zawodowo związany z marketingiem. W 1999 rozpoczął karierę w Netii. Od roku 2006, jako dyrektor marketingu odpowiadał za działania z zakresu komunikacji marketingowej firmy oraz badania marketingowe. Współautor wielu sukcesów rynkowych spółki, współodpowiedzialny za stworzenie i realizację strategii marketingowej, która uczyniła z Netii wiodącego, alternatywnego operatora usług dostępu do internetu i telefonii stacjonarnej dla klientów indywidualnych oraz kompleksowych usług telekomunikacyjnych dla biznesu. Od kwietnia 2014 roku zajmuje stanowisko dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej, odpowiadając m.in. za zarządzanie marką, badania rynkowe, PR oraz komunikację wewnętrzną Grupy Netia.

Marketing Manager Roku 2011 branży telekomunikacyjnej według Media & Marketing Polska, współlaureat prestiżowych nagród: Effie, KTR, Kreatura, Red Dot Design Awards, European Design Awards i wielu innych.

Michał Dolny jest absolwentem wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin