Marta Pawłowska

Dyrektor zarządzający NetworkPR. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studiów MBA Polish Open University (specjalizacja: Marketing Narodowy), obecnie w trakcie przygotowań pracy doktorskiej. Dziedziną Public Relations zajmuje się zawodowo od 1993 roku, posiada bogate doświadczenie tak w pracy wewnątrz firm, jak i współpracując z biznesem z ramienia agencji zewnętrznych.
Specjalizuje się w PR edukacyjnym, zdrowotnym oraz CSR. Jest właścicielem i dyrektorem zarządzającym agencji Network PR. Dodatkowo od 2003 roku współpracuje z biznesem, instytucjami pozarządowymi oraz mediami, pełniąc funkcje szkoleniowe i doradcze oraz konsultując strategie biznesowe. Specjalizuje się w zarządzaniu zmianami, sytuacjami kryzysowymi oraz komunikacją zintegrowaną. Włada biegle językiem angielskim, francuskim, hiszpańskim i portugalskim.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin