Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.zamknij
O PRoto Kontakt Reklama 
sonda
Czy nowy sportowy projekt SA Wardęgi ma szansę osiągnąć podobną popularność, jak te realizowane do tej pory?
tak, Wardęga stworzył tak silny wizerunek, że fani przy nim pozostaną
nie, nowy projekt jest ryzykownym posunięciem, może być mało wiarygodny
tak, ale tylko ze względu na fakt, że media mogą wykreować każdego jak chcą
głosuj >>

Jeśli masz inne propozycje napisz do PRoto.

Mateusz Galica, Członek Akademii Ekspertów PR
powiadom o zmianach
Absolwent SGH, na rynku mediów i reklamy od 1995 r., a od 1999 r. Dyrektor Marketingu w TNS OBOP. Zajmuje się m.in. budową strategii firmy, koordynacją działań związanych z wizerunkiem i komunikacją marketingową, a także dopasowaniem oferty badawczej do potrzeb klientów.
Koordynował budowę oferty firmy w oparciu o nowoczesne, światowe rozwiązania badawcze. Publikował m.in. w Brief, Media i Marketing Polska, Businessman Magazine I Harvard Business Review.
Inne informacje
Jest short-lista do PRotonów 2011!
Mateusz Galica dla PRoto
PRotony 2009 - zwycięzcy
Nominowani w konkursie PRotony 2009
Kosztowne badanie Gdańska