Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.zamknij
O PRoto Kontakt Reklama 
sonda
Które zmysły mają największy wpływ na nasze decyzje zakupowe?
wzrok
węch
smak
dotyk
słuch
głosuj >>

Jeśli masz inne propozycje napisz do PRoto.

Mateusz Galica, Członek Akademii Ekspertów PR
powiadom o zmianach
Absolwent SGH, na rynku mediów i reklamy od 1995 r., a od 1999 r. Dyrektor Marketingu w TNS OBOP. Zajmuje się m.in. budową strategii firmy, koordynacją działań związanych z wizerunkiem i komunikacją marketingową, a także dopasowaniem oferty badawczej do potrzeb klientów.
Koordynował budowę oferty firmy w oparciu o nowoczesne, światowe rozwiązania badawcze. Publikował m.in. w Brief, Media i Marketing Polska, Businessman Magazine I Harvard Business Review.
Inne informacje
Jest short-lista do PRotonów 2011!
Mateusz Galica dla PRoto
PRotony 2009 - zwycięzcy
Nominowani w konkursie PRotony 2009
Kosztowne badanie Gdańska