Bohdan Pawłowicz

Od blisko 20-stu lat związany z rynkiem komunikacji marketingowej w Polsce. Członek zarządu IAA – Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce. Wykładowca Public Relations na UW, marketingu sportowego w SGH oraz komunikacji marketingowej i zarządzania kryzysowego na Uniwersytecie Wrocławskim (IDiKS). Tam również prowadzi anglojęzyczne wykłady z zakresu corporate identity oraz brandingu. Od 2004 roku szef agencji konsultingowej PBS- Pawłowicz Business Solutions (wcześniej Pawłowicz i partnerzy).  Wiceprezes zarządu Fundacji ASK – Akademia Sztuki Komunikacji. W latach 2006 – 2011 był również prezesem zarządu Aart Design Sp. o.o. – polskiego oddziału francuskiej agencji specjalizującej się w tworzeniu systemów identyfikacji wizualnej i broadcast designu. W latach 2008-2010 r. był również dyrektorem marketingu KPS Skry Bełchatów (dziś doradca zarządu), jednego z najlepiej zorganizowanych klubów sportowych w Polsce, dwukrotnego klubowego wicemistrza świata, sześciokrotnego Mistrza Polski, zdobywcy nagrody marketingu sportowego - Złotego Demesa. W latach 2003-2007 pracował jako Dyrektor Generalny IAA – Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce, gdzie współtworzył i nadzorował realizację długofalowego programu „Marketing dla przyszłości”, w ramach którego prowadzona jest kampania „Pij mleko! Będziesz wielki.”. Z ramienia IAA współtwórca Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy i KER. Wielokrotny członek rozmaitych jury, a także członek i założyciel akademii Webstar Festiwal i uczestnik Akademii Impactora – nagród przemysłu reklamowego. Członek i przewodniczący (2009) jury Złotych Orłów. Członek jury - akademii marketingu sportowego DEMES. Gościnne wykłady dotyczące strategii, marketingu i PR na różnych uczelniach m.in. WSB-NSLU w Nowym Sączu, Uniwersytecie Jagiellońskim, KUL-u i Uniwersytecie Śląskim. Współpracuje od 4 lat z MRR jako ekspert ds. komunikacji.

Zobacz także...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin