Nina Kowalewska-Motlik

Prezes New Communications. Absolwentka japonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Karierę zawodową rozpoczęła w 1981r. jako dziennikarz w Polskim Radio. W 1991 roku założyła i wypromowała wydawnictwo Harlequin Book. W 1992 stworzyła agencję Communication Unlimited – agencję reklamową o czysto polskim kapitale. W 2000 roku objęła stanowisko dyrektora generalnego i prezesa Young & Rubicam Poland. Nadzorowała pracę 4 dyrektorów i 120 pracowników.
Tworzyła strategie marketingowe i wspierała rozwój takich firm i marek jak: AVON, Citibank, Colgate-Palmolive, Coty, Danone, Ericsson, FORD, Frito-Lay, Kraft Jacobs Suchard, Mokate, Philips Morris, Statoil. Od 1990 roku jest przedstawicielem Financial Times w Polsce, jako wyłączny importer i dystrybutor. W ramach tego wydawnictwa od 16 lat organizuje doroczny raport o polskiej gospodarce.
Agencja New Communications, założona przez nią w 1995, jest jedynym w Polsce partnerem organizacji Superbrands, a Kowalewska-Motlik zasiada w zespole ekspertów (Radzie Marek) rankingu Superbrands Polska. Należy ona także do prestiżowego Klubu 22 zrzeszającego najbardziej wpływowe kobiety w Polsce.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin