Łukasz Wilczyński

Dyrektor kosmicznej agencji Planet PR, należącej do Związku Firm Public Relations. Partner sieci GlobalCOM-PR Network w Polsce.

Pasjonat  i praktyk różnych form marketingu. Autor publikacji z zakresu PR i marketingu miejsc, publikowanych m.in. w miesięcznikach „PRESS”, „Proto.pl”, „Piar.pl”, „Brief”, „Business Media" oraz „Marketing w Praktyce”. Współautor książki „Marketingowe Vademecum Wiedzy Lidera Samorządowego cz.1 i cz.2”. Prelegent na licznych kongresach poświęconych działaniom PR i marketingowym w regionach. Certyfikowany trener questingu w Polsce.

W 2010 roku członek zarządu głównego Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Założyciel i pomysłodawca społeczności branżowej Kraków PR. W latach 2008 i 2009 dwukrotnie nominowany do nagrody Protony, przyznawanej profesjonalistom w dziedzinie komunikacji, którzy odznaczają się nieprzeciętnym myśleniem, innowacyjnością i talentem. Europejski koordynator działań wizerunkowych organizacji Mars Society.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin