Jacek Gadzinowski

Od sierpnia 2014 roku partner i dyrektor strategii w firmie BrandTube, wchodzącej w skład grupy kapitałowej G7 media.

Absolwent Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej. Karierę zawodową rozpoczął w 1998 r. jako pracownik agencji reklamowej oraz dziennikarz w pismach i wortalach internetowych poświęconych elektronicznej rozrywce. Później kontynuował ją w obszarze koordynacji komunikacji marketingowej i public relations w Onet.pl (brand Play It, grupa ITI) oraz w Cenega Poland. W 2004 rozpoczął pracę w Polskiej Telefonii Cyfrowej, gdzie jako senior buyer zajmował się zakupami w kanałach ATL, Internet oraz media.

W 2006 objął stanowisko brand managera marek Era Biznes oraz Blueconnect, będąc odpowiedzialnym za koordynowanie działań komunikacyjnych oraz wspieranie negocjacji przy produkcjach filmowych i zakupach praw autorskich.

Od 2008 roku odpowiadał za marketing firmy Agito.

Zobacz także...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin