Ilona Grzywińska

Konsultant PR i Social Media, doświadczony trener i wykładowca akademicki. Od kilku lat związana z branżą PR i nowych technologii w Polsce i na świecie - m.in. w USA, Niemczech i Austrii. Realizowała projekty szkoleniowe i marketingowe dla Grono.net, StudiVZ.net, KRUK S.A., Inwestor Online BZ WBK, 123people.com, Pitch Rally i Startup Weekend (HardGAMMA Ventures), British Council, Nordea Bank Polska, AGIS FS, Fundacja TVN, FM Bank, Saint Gobain, Citibank Handlowy, USP Zdrowie i innych. Łącznie przeszkoliła z zakresu mediów społecznościowych ponad 300 menedżerów marketingu i komunikacji w dużych korporacjach oraz firmach z sektora MSP. Tematykę social mediów studiowała na University of Florida (USA) w ramach prestiżowego stypendium Fulbrighta. Doktorantka na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizuje się w badaniu wpływu mediów społecznościowych na tradycyjny model komunikacji i teorię agenda setting. Autorka  bloga o nowych mediach i komunikacji - www.webkomunikacja.pl.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin