Marek Matysek

Od marca 2013 business development director w Walk PR. Wcześniej dyrektor działu komunikacji konsumenckiej w Edelman Polska. W swojej karierze był także partnerem zarządzającym w firmie Market Intelligence. Wcześniej, przez 8 lat pracował w marketingu Cadbury Wedel. Jako szef produktu, grupy produktów i kierownik innowacji, był odpowiedzialny za rozwój produktów impulsowych, sezonowych oraz marki Premium na rynkach w Polsce i Europie Środkowej. Doświadczenie w dziedzinie komunikacji zdobył jako szef działu komunikacji PepsiCo Foods International. Pierwsze doświadczenia zdobywał w agencji United PR, gdzie doradzał m.in. firmom: E. Wedel, Frito-Lay, Pepsi-Cola, Pizza Hut. Matysek jest absolwentem prawa Uniwersytetu Śląskiego i Strategicznego Zarządzania Marketingiem w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jako consumer PR unit director w agencji Edelman zarządza zespołami obsługującymi klientów: Coca-Cola (Coca-Cola Zero, Coke Live Music Festival, Coca-Cola Light), Tefal, Moulinex, Krups, Rowenta, Lagostina, Xbox 360, Microsoft, Chiquita i Greenbag.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin