Agnieszka Sznyk

Od września 2014 dyrektor ds. public affairs agencji Headlines Porter Novelli. Wcześniej m.in. specjalista ds. PR w TUP.

Z wykształcenia doktor nauk rolniczych, ukończyła Wydział Nauk o Zwierzętach na SGGW, a w 2000 roku uzyskała także dyplom Specjalisty ds. Public Relation na Podyplomowym Studium Public Relations przy Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych UW.

W latach 2004-2009 pracowała w WWF, międzynarodowej organizacji ekologicznej, gdzie może z sukcesem połączyć obie swoje pasje biologię i komunikację.

Wcześniej pracowała (od 2001 roku) w agencji Headlines, w której przeszła prawie wszystkie szczeble kariery od praktykanta do senior account managera i kierownika biura prasowego.

Do tej pory zrealizowała wiele różnego kampanii zarówno komercyjnych jak i społecznych. Dwie kampanie, które prowadziła - kampania wprowadzająca na polski rynek plastry antykoncepcyjne Evra i kampania społeczna WWF „Zróbmy Dobry Klimat” zostały nagrodzone Złotym Spinaczem. W zeszłym roku odpowiadała m.in. za działania komunikacyjne WWF zarówno przed, jak i w czasie Szczytu Klimatycznego ONZ w Poznaniu. Jest w Polsce głównym koordynatorem międzynarodowej akcji gaszenia świateł „Godzina dla Ziemi”.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin