Jakub Marczyński

Jakub Marczyński

Obecne stanowisko:

Communication & Creative Director

Od sierpnia 2019 roku Communication & Creative Director w firmie InFakt, która zajmuje się rozwojem technologii dla księgowości. To nowo utworzone stanowisko. Marczyński zajmuje się marką InFaktu, jej komunikacją, kreacją i koncepcjami kreatywnymi oraz współpracą z ambasadorami.

Marczyński do nowego miejsca przeszedł ze Stowarzyszenia WIOSNA, gdzie przez niemal dekadę odpowiadał za PR, komunikację i nadzór kreatywny. Był dyrektorem komunikacji, potem kreacji, w ostatnich latach pełnił też funkcję wiceprezesa zarządu. Pracował tam przez niemal 10 lat, w czasie których m.in. współtworzył brandy Szlachetnej Paczki i Akademii Przyszłości i ich strategie komunikacji, przygotowywał też kampanie społeczne, dbał o rozwój i rozpoznawalność marki fundacji, koordynował partnerstwa medialne i sponsorskie, organizował współpracę z ambasadorami polskimi i zagranicznymi.

W przeszłości był też m.in. partnerem kreatywnym w agencji 4 O’Clock Interactive, od 2004 do 2008 związany z Holdingiem Sadowski (Agencja DEMO Effective Launching, Fundacja Dajesz Pracę). Tam kierował kampaniami społecznymi w tym: "Kupując polskie produkty - dajesz pracę", "Kupuj Nasze - są powody do dumy", "Odkryj Nasze". Absolwent zarządzania międzynarodowego na Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz etyki biznesu na Uniwersytecie Bolońskim. Trener i szkoleniowiec.

Niektóre kampanie:
J.Dudek i Real Madryt pomagają "naszym",
G.Turnau "w pudle",
P. Małaszyński "kupił indeks",
B.Tracy szkoli dzieciaki,
Nowy Prezes TVN-u,
Narodziny SUPER W.

Nagrody:
Grand Prix Dyrektor Marketingu Roku 2012,
PROTON 2011 dla najlepszego PR-owca na polu działań społecznych,
Najlepsza kampania społeczna REAL'na Pomoc,
Najlepsza kampania 1% rozgrywana za pośrednictwem nowych mediów według NEWSWEEKA,
podwójna Kreautura za "Pudło" z Grzegorzem Turnauem oraz "Fryzjer" z Pawłem Małaszyńskim.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin