Agata Urbańczyk

Od sierpnia 2009 PR & marketing manager w szkoje językowej Lang LTC. Zajmuje się tam między innymi koordynacją działań marketingowych, promocyjnych, a także odpowiedzialność za PR zewnętrzny w tym za kontakt z mediami oraz PR wewnętrzny firmy. Wcześniej, do lipca 2009 roku specjalista ds. PR-u w Centrum Języka Angielskiego Archibald. Na stanowisku odpowiada m.in. za tworzenie polityki działań public relations firmy, koordynację projektów PR-owskich, kontakty z mediami i partnerami przedsięwzięć PR-owskich, redagowanie materiałów prasowych i PR, PR wewnętrzny i zewnętrzny, monitoring mediów i działań konkurencji.

Do maja 2008 roku pracowała, jako PR manager w agencji MM Communications, z którą była związana od 2002 roku, najpierw na stanowisku specjalisty ds. PR. Wcześniej z wyróżnieniem ukończyła studia dziennikarskie na Uniwersytecie Warszawskim. Absolwentka marketingu medialnego i public relations na wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW oraz Studium Fotografii przy Związku Polskich Artystów Fotografików. Jako dziennikarka współpracowała m.in. z Polską Agencją Informacyjną oraz magazynem Extremium.
 
Od 2000 roku związana z branżą public relations. Pracowała m.in. w agencji On Board PR, gdzie realizowała kilka programów społeczno-informacyjnych, m.in. Osteoporoza – poznaj swojego wroga i Tajemnice reumatyzmu oraz prowadziła biuro prasowe pierwszej komercyjnej wyprawy Marka Kamińskiego na Biegun Północny. W imieniu firmy MM Communications realizowała projekty dla takich klientów jak: Solid Security, Hochtief Polska, TVP SA, Prokom Software, Yours Gallery. Przygotowywała także firmowy serwis internetowy.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin