Agnieszka Mroczek

Agnieszka Mroczek

Obecne stanowisko:

Account Director w zespole Healthcare

Od marca 2019 roku Account Director w zespole Healthcare w Hill+Knowlton Strategies. Odpowiada za rozwój praktyki, bieżący nadzór nad tym zespołem oraz obsługę klientów z obszaru Healthcare & Pharmaceutical.

Agnieszka Mroczek pracowała już w Hill+Knowlton Strategies w latach 2010-2015. Prowadziła wówczas działania dla takich klientów jak AstraZeneca, Polski Bank Komórek Macierzystych, Polpharma, Roche Polska, Sanofi-Aventis oraz Teva Pharmaceuticals Polska. Odpowiadała także za realizację projektów korporacyjnych dla firm spoza obszaru ochrony zdrowia, takich jak KRUK, Polskie LNG i ERGO Hestia.

Mroczek z rynkiem medycznym związana jest od ponad 10 lat. Specjalizuje się w realizacji kampanii informacyjno-edukacyjnych oraz prowadzeniu projektów dla produktów leczniczych. Ostatnio była związana z Gedeon Richter Polska, gdzie pracowała jako specjalista ds. PR. W latach 2015-2017 w Fundacji DKMS odpowiadała za komunikację, a także rekrutację potencjalnych dawców dla pacjentów potrzebujących przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych z krwi lub szpiku kostnego.

Jest absolwentką psychologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów z zakresu CSR-u w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin