Agnieszka Nowak

Współzałożycielka agencji CommuniCanDo. Wcześniej, PR director w agencji The Addictives. Ma ponad 7 lat doświadczenia w budowaniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych. Była odpowiedzialna m.in. za komunikację PR oraz social media w branżach: interaktywnej, telewizyjnej, IT, FMCG oraz działania CSR. Jest ekspertem w dziedzinie wykorzystania narzędzi digitalowych w działaniach PR. Karierę w branży PR rozpoczęła na początku 2006 roku w agencji Ciszewski Public Relations (gdzie m.in. realizowała projekt "Wyślij CV - Ktoś czeka" na rzecz aktywizacji osób niepełnosprawnych - nominowany w 2007 roku do nagrody Złote Spinacze, Lech Party Inspirations - dla piwa Lech, Tyskie stawia fontanny - dla marki Tyskie, obsługiwała telewizję nowej generacji n), następnie pracowała w branży internetowej gdzie zajmowała się PR'em i marketingiem dla agencji: OS3 multimedia, Netizens|Peppermin oraz GoldenSubmarine. Jest prekursorką wykorzystania infografik jako narzędzia do przedstawiania informacji i analiz w branży marketingowej w Polsce. Serwis z infografikami 360interactive.pl, który współtworzyła, był nominowany do nagrody Mixx Awards w 2011 roku.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin