Aleksandra Nieściuszko-Bujnicka

Założycielka i wspólniczka pierwszej polskiej agencji komunikacji skierowanej do kobiet – Garden of Words. Od 1996 roku zawodowo związana z komunikacją marketingową produktów dedykowanych kobietom. Ekspert w dziedzinie marketingu interaktywnego, akcji ambientowych, eventów itp.
 
Doświadczenie zawodowe zdobywała w Laboratorium Kolastyna SA, z którym była związana przez 7 lat. Przez 5 lat pełniła tam obowiązki Szefa Działu Promocji i Reklamy. Była jednym z twórców sukcesu linii słonecznej firmy Kolastyna. Równolegle pracowała jako Szef Promocji i Reklamy FK Miraculum SA, odpowiedzialny za komunikację marketingową w Polsce, Europie Zachodniej oraz krajach bloku wschodniego: Litwie, Ukrainie, Rosji.

Przez dwa lata jako freelancer wspierała strategicznie polskie firmy z branży kosmetycznej. Dwukrotnie wyróżniana przez Beauty Forum za najlepszą strategię komunikacji marketingowej rynku kosmetycznego, w tym w 2005 roku za serię słoneczną Kolastyny.

W 2006 roku otrzymała nagrodę Managera Roku przyznaną przez organizatora prestiżowego konkursu Produkt Roku. Ostatecznie związała się z komunikacją, pracując w jednej z renomowanych polskich agencji public relations (nadzorowała projekty realizowane dla P&G), a następnie zakładając Garden of Words.

Jest członkinią Polish Professional Women Network (PWnet) i WWF. Z zamiłowania kosmetolog. Miłośniczka portugalskich wysp i polskich rysi.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin