Anna Kałaska

Od grudnia 2007 account manager w Zespole Nowych Technologii w agencji ITBC. Realizuje działania z zakresu PR korporacyjnego, PR produktowego dla firmy Symantec i działania public relations dla firmy Interactive Intelligence.

Kałaska karierę zawodową rozpoczęła w 2002 r. w agencji Ad rem PR, gdzie wspierała działania z zakresu PR produktowego dla marek Gilette, Braun i Oral-B. Dwa lata później objęła stanowisko account executive’a w firmie OS3 Multimedia, gdzie realizowała działania e-marketingowe. Od 2004 r. pracowała w Ciszewski PR, gdzie wspomagała projekty dla PWPW-TI (wprowadzenie na rynek systemu do płatności bezgotówkowych EasyPay) i American Restaurants (PR produktowy, korporacyjny, kryzysowy). Prowadziła również kampanie komunikacyjne dla firm Kofola Polska, Stereo.pl i Algotech Polska. Realizowała także ogólnopolską kampanię społeczno-edukacyjną poświęconą epidemii HCV dla firmy Roche Polska.

Anna Kałaska ukończyła studia magisterskie na kierunku marketing w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu w Warszawie.

Zobacz także...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin