Anna Maria Janocha

Od sierpnia 2012 r. consultant w dziale strategy & business development agencji Procontent Communication.

Do jej obowiązków należy, przede wszystkim, stałe pozycjonowanie agencji na rynku, kontakt z mediami branżowymi, działania z obszaru new business oraz wsparcie strategiczne dla kluczowych klientów firmy.

 

Anna Janocha swoje doświadczenie zdobywała pracując w dziale strategy & development w sieciowej agencji On Board Public Relations ECCO International Communication Network. Odpowiedzialna była, między innymi, za projekty new business oraz wsparcie w działaniach wizerunkowych firmy. Wcześniej prowadziła działania marketingowe dla produktów i usług z sektora marek premium. Posiada także ponad pięcioletnie doświadczenie w branży medialnej i rozrywkowej, między innymi przy produkcjach telewizyjnych dla stacji TVP1 i TVP2, Polsat, Telewizja Interaktywna iTV.

Ukończyła Prawo w Wyższej Szkole Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego, na specjalizacji Prawo Cywilne i Gospodarczo Handlowe, w Katedrze Prawa Międzynarodowego Publicznego. Posiada także doświadczenie zawodowe w praktyce Prawa Zamówień Publicznych dla branży marketingowej oraz Title Insurance Law w sektorze nieruchomości.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin