Anna Rutkowska

Account executive w agencji Partner of Promotion. Wcześniej pracowała jako project manager, odpowiadając za współtworzenie i realizację strategii rozwoju ogólnopolskiej sieci AIP Business Link. Doświadczenie zdobywała m.in. na stanowisku redaktor naczelnej magazynu branżowego "Głos Banków Spółdzielczych" oraz kierownika zespołu ds. PR w Krajowym Związku Banków Spółdzielczych, gdzie odpowiadała m.in. za funkcjonowanie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, planowanie i koordynację projektów marketingowo - PR, relacje z mediami, a także organizację konferencji i eventów. Wcześniej pracowała również jako specjalista ds. PR w Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. Absolwentka dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim oraz w Wyższej Szkole Dziennikarskiej im. M. Wańkowicza. Studentka Wydziału Ekonomii na Uniwersytecie Warszawskim.

 

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin