Balbina Wołongiewicz

Od sierpnia 2011 roku PR manager w Drogeriach Natura. Będzie odpowiedzialna między innymi za zarządzanie wizerunkiem sieci, a także za tworzenie i realizację długookresowej strategii PR.

Swoją karierę zawodową rozpoczynała w branży wydawniczej związanej z tematyką biznesową i finansową. Odpowiadała za kampanie direct marketingowe magazynów: Prawo Bankowe i Prawo Reasekuracyjne. Następnie, w Amplico AIG Life, zarządzała wizerunkiem międzynarodowej korporacji finansowej. Współpracowała także z Robertem Korzeniowskim, a przez ostatnie lata realizowała projekt autorski w Audioclub.pl, wydawcy audiobooków, gdzie odpowiadała za budowanie i rozwój tego nowego rynku w Polsce.

Realizowała wiele projektów, w które zaangażowani byli znani i cenieni aktorzy: Zbigniew Buczkowski, Bartosz Opania, Cezary Żak, Krzysztof Majchrzak, Barbara Wrzesińska. Audiobook "Nowe przygody Mikołajka" w interpretacji aktorskiej Jerzego i Macieja Stuhrów, który realizowała wspólnie z wydawnictwem Znak był hitem rynkowym. Podobnie jak seria audiobooków "Pan Samochodzik" Zbigniewa Nienackiego w interpretacji Wojciecha Malajkata.

Balbina Wołongiewicz jest absolwentką Politechniki w St. Petersburgu. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku handel zagraniczny, w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Była wolnym słuchaczem na wydziale marketingu strategicznego w International University of Japan. Jest także absolwentką międzynarodowego kursu LOMA z PR i Marketingu.

Angażuje się również aktywnie w działania filantropijne. Jej pomysłem było stworzenie "Letniej Akademii Języka Angielskiego" dla dzieci z domów dziecka.

Zobacz także...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin