Barbara Czerniawska

Senior Advisor w Brunswick Group. Public relations zajmuje się od 1995 r. Specjalizuje się w PR korporacyjnym i finansowym. W latach 2002-2010 była współwłaścicielem agencji ITBC Communication, gdzie jako dyrektor działu obsługi klienta kierowała m.in. projektami prowadzonymi dla: Skarbiec TFI, OPTIMUS, Suzuki Motor Poland, Hewitt Associates, Krajowej Izby Rozliczeniowej, PARP, Pioneer PTE, PAP, Marriott. Uczestniczyła w kilku głośnych kampaniach PR: promocji Programu Powszechnej Prywatyzacji (Corporate Profiles), kampanii informacyjnej towarzyszącej masowej wymianie opon w wyniku sytuacji kryzysowej w Stomilu Olsztyn (miarą sukcesu projektu był m.in. wzrost wartości akcji Stomil S.A. na WGPW), a także promocji projektu budowy autostrady A1 (Compress S.A.). Pracowała w Pioneer PPTFI S.A. oraz Pioneer PTE S.A., na stanowisku rzecznika prasowego.

Aktywnie działa w środowisku PR jako juror w branżowych konkursach, trener medialny oraz wykładowca (London School of Public Relations w latach 2002-2011, gościnne wykłady na Wydziale Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego w ramach Laboratorium PR oraz w Radiowej Akademii Umiejętności). Współautorka książki „Sztuka Public Relations” wydanej w 2006 r. nakładem Związku Firm Public Relations.

Zobacz także...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin