Danuta Kowalska

Od stycznia 2009 Dyrektora Marketingu i Komunikacji KP Legia Warszawa. Wcześniej pracowała w amerykańskiej agencji reklamowej DDB Needham. W firmie Coca-Cola Poland Services, była kolejno kierownikiem działu reklamy, promocji, sponsoringu, znaku towarowego, następnie dyrektorem marketingu. Przez wiele lat stała na czele zespołu Lang Team, tworząc strategie biznesową i komunikacyjną. Jako dyrektor ds. komunikacji i rozwoju Polskiej Fundacji Olimpijskiej współpracowała z wieloma korporacjami i organizacjami międzynarodowymi.

Pełniła także funkcję członka zarządu międzynarodowej organizacji UNICEF, gdzie jako dyrektor ds. współpracy z korporacjami stworzyła dla Grupy Orbis największy polski program CSR „Szkoły dla Afryki”, który został wdrożony w 64 hotelach. Była współtwórcą Gali charytatywnej „Jeden świat, dwa oblicza”. Jako Prezes Zarządu Fundacji Grupy TP była pomysłodawcą wielu znanych programów społecznych i edukacyjnych (m.in. „Dzień szkoły bez przemocy”; akcji charytatywnej „Pół miliona wenflonów dla tysiąca szpitali dziecięcych” w ramach programu „Telefon do mamy”). Jest założycielem firmy CSR Strategies, zajmującej się doradztwem z zakresu budowania i wdrażania strategii komunikacji społecznej i korporacyjnej.

Polska aktorka teatralna, filmowa i telewizyjna, tancerka, absolwentka Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej w Warszawie, absolwentka Francuskiego Instytutu Zarządzania 1993, absolwentka The London Advertising Institute Training Service. W lutym 2009 roku ukończyła roczny międzynarodowy program dla wyższej kadry zarządzającej "Akademia Strategicznego Przywództwa" w Canadian Management Institute we współpracy z Harvard Business School.

Zobacz także...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin