Dariusz Tworzydło

Pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu Wrocławskiego, w latach 2003 – 2006 profesor rzeszowskiej WSIiZ, ekspert z zakresu ekonomii i public relations (Absolwent UMCS w Lublinie, AE w Krakowie, London School of Public Relations oraz Politechniki Rzeszowskiej).  W latach 2009 - 2011 roku Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. W latach 2008 – 2012 (dwie kadencje) członek Rady Etyki Public Relations. Autor teorii macierzy celów wizerunkowych: www.wizerunek.commit.pl oraz koncepcji audytu korporacyjnego: „Barometr Komunikacji”. Wice Przewodniczący Zespołu doradczego ds. bieżącego monitorowania sytuacji społeczno-gospodarczej na terenie województwa podkarpackiego, Wojewody Podkarpackiego (2009). Doradca Prezesa Zarządu Stoewarzyszenia Na Rzecz Dzieci z Nadpobudliwością Psychoruchową ADHD. Członek Rady Fundacji „Bliźniemu Swemu” Towarzystwa Pomocy im. Św. Brata Alberta.

Jest doradcą, trenerem i konsultantem. Prowadzi szkolenia oraz kursy. Wykonuje ekspertyzy i badania marketingowe. Opracowuje strategie public relations i marketingu. Jest autorem ponad 180 artykułów naukowych i publicystycznych, skryptu, prac badawczych oraz współautorem i autorem książek. Wydał min. książki: Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju (PWN 2006) Public relations. Studium przypadków (WSIiZ 2005), Akademia samorządowego wizerunku (INFOR 2005), Leksykon Public Relations (Newsline 2009). Publikował w takich czasopismach jak: Media i Marketing Polska, Marketing w praktyce, Piar.pl, AIDA Media, Gazeta Samorządu i Administracji, Forum Akademickie, Firma i Rynek, Marketing Serwis i inne.

Przeprowadził wiele szkoleń oraz projekty  badawcze dla takich podmiotów jak: PeKaO S.A., PKO Bank Polski S.A., Lubelski Bank Regionalny, Polska Organizacja Turystyczna, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIiIZ), Katowicki Holding Węglowy SA, Kompania Piwowarska SA, Commit Polska, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, European Conferences United Marketing Polska, Ideo Sp. z o.o., Fundacja Bliźniemu Swemu, Informedia Polska i inne.

Współautor Strategii Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej, zrealizowanej na zamówienie Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIiIZ). Od roku 2004 członek jury Ogólnopolskiego Konkursu „Złote Spinacze” na najlepszą kampanię public relations organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Pomysłodawca i współautor programu komputerowego do obsługi seminariów, kongresów i konferencji: „Akropol”.

Pomysłodawca oraz menedżer zarządzający Kongresu Public Relations, który na podbudowie konferencji PR realizowany jest od roku 2001. Jako negocjator uczestniczył w rozwiązywaniu konfliktów społecznych. Jest twórcą i organizatorem licznych akcji charytatywnych i konkursów społecznych.

 

 

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin