Dominika Nawrocka

Od września 2012 roku executive director w w Havas PR Warsaw. Wcześniej associate director w Euro RSCG Sensors. Kierowała pracami zespołów odpowiedzialnych za obsługę Kimberly Clark, Grupy Żywiec oraz Volvo.

Od czerwca 2008 roku pełniła funkcję public relations managera w LPP SA. Do jej zadań należało prowadzenie działań public relations na rzecz marek LPP (RESERVED, CROPP, Re-Kids) oraz samej firmy. Wcześniej, od października 2007 roku, była account directorem w dziale corporate PR w agencji Edelman. Odpowiadała za nadzór nad pracą konsultantów obsługujących klientów z branży zdrowotnej. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej oraz brand PR. Wcześniej pracowała w Euro RSCG Sensors, gdzie przez ponad trzy lata odpowiadała za kompleksowe działania public relations dla takich klientów jak V&S Luksusowa Zielona Góra, Nestlé Polska, Reader’s Digest oraz Kompania Piwowarska.

Karierę w PR rozpoczęła w On Board Public Relations. Jest laureatką konkursu Grasz o staż. Po odbyciu stażu zajęła stanowisko specjalisty ds. promocji w spółce Agora. Wcześniej przez trzy lata była polską korespondentką nowojorskiego Nowego Dziennika. Absolwentka kierunków: Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna oraz Public Relations i Marketing Medialny na Uniwersytecie Warszawskim, a także doktorantka w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin