Edyta Janczewska

PR manager w dziale healthcare agencji Vision Group. Wcześniej m.in. junior account executive w agencji Rainer Communication (od lutego 2008 roku). Zajmowała się pracą przy realizacji aktualnych projektów agencji, w tym prowadzeniem relacji z mediami i koordynacją projektów eventowych. Prowadziła projekt dla sieci coffeeheaven. Miał on zbudować reputację i tożsamości marki.

Specjalizuje się w planowaniu i realizacji kompleksowych strategii komunikacyjnych dla firm z sektora farmaceutycznego. Ma doświadczenie w budowaniu kampanii społecznych i edukacyjnych. Jako konsultant PR realizowała projekty z zakresu public relations i public affairs dla takich firm i organizacji, jak: MSD Polska, Eli Lilly Polska, GlaxoSmithKline, Abbott Polska, Amgen, Sandoz, Bristol-Myers Squibb, Medtronic, Biogen Idec Polska, Polskie Towarzystwo Diabetologiczne, Polska Unia Onkologii. Poprzednio pracowała w agencjach: Edelman oraz G-Communications Consultants. Pracowała już wcześniej w Vision Group – do kwietnia 2011 roku.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin