Filip Goździewicz
Account manager w agencji ALERT Media Communications. Specjalista w dziedzinie PR korporacyjnego, marketingu sportowego oraz marketingu politycznego. W dotychczasowej pracy realizował projekty dla wielu firm min. Coca-Cola, PKN Orlen, Deutsche Bank oraz Unilever. Był również członkiem zespołu, który doradzał Komitetowi Wyborczemu Platformy Obywatelskiej podczas kampanii wyborczej w 2007 roku oraz między innymi przygotowywał Donalda Tuska do debat telewizyjnych.
Wcześniej pracował także w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego, gdzie odpowiadał za kontakty z mediami. Jest laureatem II edycji konkursu na najlepsze biznesplany w programie Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości. Efektem tego było powstanie firmy doradztwa sportowego Sport Consulting w AIP Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Karierę zaczynał jako dziennikarz działu sportowego Gazety Wyborczej, Gazety Stołecznej oraz portali internetowych (gazeta.pl i polskikosz.pl). Jest absolwentem nauk politycznych na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.