Izabela Zdrojewska

Obecne stanowisko:

główny specjalista

Od marca 2011 starszy specjalista ds. mediów w Głównym Inspektoracie Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, gdzie dpowiada za kontakty z mediami, koordynowanie i współorganizowanie działań promocyjnych i informacyjnych oraz upowszechnianie informacji o bieżących pracach kierownictwa i komórek organizacyjnych instytucji. Jest również redaktorem naczelnym biuletynu Wiedza i Jakość.

Poprzednio, od lutego 2010, jako specjalista ds. promocji w Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie była odpowiedzialna za promocję  4 Galerii ASP, wsparcie młodych twórców i kampanie promocyjne i PR wystaw organizowanych przez uczelnię. Public relations zajmuje się od 2000 roku. Przygotowywała strategie public relations, w tym kampanie produktowe m.in. dla: Aventis, Bayer, Bergson, Colgate Palmolive, Coloplast, Frosta, Fournier, Generali, Glaxosmithkline, Lucent Technologies, Mastrefoods, Oriflame, Pliva Kraków, Polfa Pabianice, Sara Lee, Solid Security.

Ukończyła polonistykę na Uniwersytecie Warszawskim i Podyplomowe Studium Public Relations w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin