Jacek Barlik

Konsultant, menedżer i wykładowca public relations. Adiunkt w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, absolwent WDiNP UW, stypendysta Fulbrighta na University of Maryland at College Park (u prof. Jamesa i prof. Laury Grunigów). Jedyny w Polsce członek Public Relations Society of America, największej profesjonalnej organizacji PR na świecie (od 1999 r.), członek – założyciel Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (od 1994 r.).
Autor publikacji na temat public relations, sprzedaży i marketingu. W public relations od 1992 r. (wcześniej zajmował się marketingiem, sprzedażą i promocją w firmach zagranicznych), od 1997 r. prowadzi agencję Woodstock Leasor Warszawa (WLW). Wśród klientów WLW byli m.in. AQUA SA, Aventis/Bayer CropScience, Bombardier Aerospace, Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o., International Water, J.W. Construction Holding SA, Microsoft Sp. z o.o., PKN ORLEN SA, Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o., SIMPLE SA, Wood & Company SA, WSiP SA, a także Ministerstwo Finansów RP i Ministerstwo Finansów Słowenii.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin