Jakub Michalski
Account manager w agencji United PR, z którą związany jest od 2008 roku. Realizował projekty dla klientów z sektorów: finansowego, deweloperskiego, logistycznego, IT, hazardowego.
6-letnie doświadczenie w PR. Specjalności: media relations, event management, product and corporate PR. Doświadczenie sektorowe: finanse (Link4, Alior Bank, Schroders), nieruchomości (Fadesa Polnord Polska, Centrum Development & Investments), dobra codziennego użytku (Newell Rubbermaid), logistyka (Logistic City), motoryzacja (Johnson Controls), gambling (Casinos Poland), farmaceutyka (Pfizer Polska), turystyka (Polska Organizacja Turystyczna), edukacja (Wojskowa Akademia Techniczna).
Projektował i nadzorował realizacje kampanii on-line w mediach społecznościowych. Współpracował z czołowymi polskimi firmami konsultingowymi (Grupa DGA, F5 Konsulting), pełniąc rolę eksperta public relations podczas wdrażania projektów szkoleniowych. Absolwent socjologii i matematyki na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika.